Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Red Hot Chili Chopper

Aloittaja Rezi, 01 lokakuu 10, 22:05:14

« edellinen - seuraava »

Kapteeni sika

Oletko saanut tilkittyä lootan vuodot?

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika - 19 tammikuu 14, 15:40:38
Oletko saanut tilkittyä lootan vuodot?
Joo olen, tai siis ainakin yritetty on. Tein taas perinteisen pääakselin stefajumpan ennen kuin otin lootan irti rungosta. Todennäköisesti se taas pitää ekan pari tuhatta kilsaa niinku viime kesänäkin. Taidan laittaa ketjunsuojan jos näin taas käy.

Etusylinterin kansipahvin yritin vaihtaa ennen koneen asennusta. Ei oo vaikea nähdä mistä kohtaa pahvi on falskannut.

Eipä se tilaamani uus tiiviste ollutkaan oikenlainen. Pulttijako oli eri eikä täsmää vaikka miten päin tiivestä yrittää mallata. Kai noita on sitten erilaisilla pulttikuvioilla?

Nostin kuitenkin koneen runkoon. Olipahan vähän köykäsenpi nostaa ilman toista kantta.

Lyytinen

Nyt on mennyt shovelin ja pannun kansipahvit sekaisin.

Spöke

Joo, Pannun paffi.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Rezi

Löysin huokealla Shovelin kansipahvit ja etupytyssäkin on nyt kansi kiinni. Kai se pahvi oli aikaisempaa ohuempi kun tönäritankoja piti säätä lyhyemmiksi ettei venttiilit kantais.

Mustaa pukkaa

Oon kyllä aika hukassa maalauksen kanssa. Kokonaan musta olis kai ihan jees, mutta tylsä. Täytyy yrittää keksiä jotain peltiosille, jotka maalasin mustiksi, mutta joihin voi laittaa vielä mitä vain.

PVonJerf

Nyt vaan rajusti hippihommiksi kyllä siitä hyvä tulee.... Taas.

Kapteeni sika

Jos paffien vahvuuksissa on eroja niin mä laittasin samanlaisen taakse, mut mä oon amatööri. Tsekkaas tönärit parin heat cyclen ja kannenpulttien momenttien tarkistuksen jälkeen, saattaa kantaa taas. Sikäli mikäli nostajat on mallia "kovat".

Musta on hyvä väri!

Raimo-Raato

Värillä ei ole väliä - kunhan se on musta.
A.K.A. Rambe

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

SOHVELI-76

0405691644

rodchop

Mikset sä tykkää Musta.
HOG Forever Forever HOG

Jake

Mustakin musta on hyvä!

Rezi

Musta musta on OK, mutta armottoman tylsä. Jotain pirisystä on keksittävä.

Öljysäiliön musta maalaus meni v**tuiksi valuman vuoksi, niinpä se jouti testipalikaksi maalausjipoille. Pitsikankaan läpi kynäruiskulla hopeaa ja aikas mielenkiintoisnen tulos. Tuo on siis testi ja joutuu ylimaalattavaksi lähipäivinä. En oikein lämpene noille kukkakuvioille, mutta ainut pitsi joka tähän testiin äkkiseltään löyty.

ma^ko

Tyllejä käytetään uistinten maalaukses yleisesti suomukuviosabluunana... tuleeko siis pyytävät ottivärit pintaan?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jensen

Myös viuhka,pallo ja viiri kuviot on simppeli tehdä..