Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Triumppi T100R -69

Aloittaja hirvenjalka, 08 toukokuu 10, 16:09:24

« edellinen - seuraava »

hirvenjalka

Ohoi britti tietäjät. Pahasti näyttää siltä että olen sekaantumassa harrikan lisäksi b(r)ittimaailmaan (..eka viesti..). Eli otsikon mukainen pyörä olisi hankinnan alla. Pyörä tuotu 90 luvun lopussa suomeen ameriikoista (ollut rekisterissä siellä), mutta täällä ei ole rekisteriin laitettu vaan parin eri kaverin tallissa olllut odottamassa inspiraatiota rakenteluun, ja sitä kautta päätymässä minulle. Kone käy ja kukkuu, ja muutenkin yllättävän siisti peli - ajan patinoo tietysti on yms... Onko kellään kokemuksia ko. mallista tai jotain... (Kiiskeä lainaten - otaksun että R tarkoittaa "racing"..?) tai muuta vinkkejä antaa noin vanhan rekisteröimättömän ostoon? Eikös tuon rekisteriin suomessa saa, kun usassa ollut rekisterissä ja suomen omistajanvaihdos paprut ok. Vai olisiko siltikin helpompi välttää sekakäyttöä ja pysyä vain hoodeessa...

Jack

Riumpista en osaa sanoa juuri mitään, mutta vanhemmilla päivilläni olen huomannut sekakäytön olevan mieltä avartavaa  ;D
Flatheads!!!

Jarkko

Lainaus käyttäjältä: hirvenjalka - 08 toukokuu 10, 16:09:24
, Vai olisiko siltikin helpompi välttää sekakäyttöä ja pysyä vain hoodeessa...

Eiköhän sen kilpiin saa jos kaikki paprut on kondiksessa. Triumphi on loistopeli...?

Jarkko

Kiiski

Nyt kun taas osu aihe mistä omakohtaista kokemusta, niin voin vain todeta että kaikenlainen sekakäyttö on pahasta. Ja saattaa olla jopa mieltä räjäyttävää ja ei todellakaan mitään nöösipoikien hommaa(mikä näköjään itsekin olen). Jos Trumppa ollut jo kahdella suomessa ja saanut selkävoiton kummastakin ole varuillasi ettei jyrää sinuakin! Taipumusta sotkea uudet omistajat epätoivon suohon.
Tossa sun tapauksessa se R tarkoittaa melko varmasti road, pyörän malleissa kirjaimet C= competition ja TT=?? on silkkaa kisaa.
Oikeestaan tärkeintä kun ostaa brittiä on selvittää vehkeen osien runko ja moottori oikea valmistusvuosi niin voi joskus saada oikeita osia ja sillä on todellakin väliä. 69 hyvä vuosimalli pultit ainakin osittain pitäis olla normi tuumasia ehkä?

-mikko-

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 08 toukokuu 10, 21:00:48
TT=?? on silkkaa kisaa.
TT= Tourist Trophy, elikkäs RR road racing silloin ennen vanhaan kun ajettiin oikeesti kadulla 8)
- shine can never replace attitude -

Kiiski

Niinpä olikin! Tourist Trophy pyöri ihan kielenpäällä.  ::)

T

Mulla oli ekana brittinä aikoinaan trumpan T100SS joka oli kaikinpuolin mukava mopo. Tästä on jo tosin yli 16 vuotta aikaa..ainakin hyvät muistot jäänyt.

eeko

Kyllähän se unit koneinen Triumph on näistä sumujen saaren
vehkeistä kaikista luotettavimman maineessa. Mallia on valmistettu
paljon ja osia saa todella hyvin. Normaalitsekkaukset riittää eli
öljyn kierto ja sähköt tietenkin, mutta tässähän on jo vaihtovirtalaturi.
-eeko

pikkujussi

Joo toi R malli on kisa vehe ;D tupla amalit ym.. huomattavasti parempi perus C malliin verrattuna.
kampuran laakerointi on muistaakseen kuulilla, (C mallis liuku laakerit) = leikkaa kiinni.
Osta ihmees, tollast ku kierrättää vajaaseen kymppitonniin ni alkaa maisema vaihtuu nopee.