Banaanin ilmaus

Aloittaja Jack, 10 helmikuu 15, 10:03:46

« edellinen - seuraava »

Kapteeni sika

Olisko se tiiviste mennyt rullalle kun oot painanut männän sylttyyn? Sehän on profiililtaan neliskanttinen ja kun sovitukset on muutenkin aika tiukat niin jos se olis kääntynyt. Mä oon voidellut sen tiivisteen jarrukumirasvalla.

Jack

ei, ei ole rullalla. Ja on rasvaa käytetty.

vanhempi satula/mäntä yhdistelmä, männässä paksu pyöreä tiivari alhaalla.

sipasin paloista pois pikkusen, niin johan helpotti. ei täydellinen, mut paree.
Flatheads!!!

Kapteeni sika

Mä oon painiskellut parin Y-bracket (~81-83) banskun kanssa, niissä on ohut neliöprofiilinen tiiviste.

Mulla on nyt muistaakseni tormilta ostetut jarrupalat ja perskele ne kestää pitkään asettua, asiaa ei tietty paranna -ei niin priima- jarrulevy. Vissiin pari viikkoo meni ennen kun palat asettui, ja välillä laahasin ihan huolella.

Olisko mitään suositusta paloille?

Jack

noi mun palat on vissiin MCS tms...ei muista
Flatheads!!!

Karvanaama

Omassani takajarru tuntui normaalia heikommalta loppukesästä, eikä jarruvalokaan toiminut.
Mutta ei pyörä jarrutonkaan kuitenkaan ollut, nyt aloin jarruvaloa ihmettelemään ja hoksasin että bansku oli muuttunut hydraulisesta ilmajarruksi. Säiliössä ei ollu oikeastaan yhtään nestettä.
Kaadoin lisää, saas nähdä miten ilmauksen kanssa käy, valo alkoi toimimaan samantien.

Jack

kai sä kumminkin tutkit mihin se neste oli hävinny???
Flatheads!!!

Karvanaama

Juu toki, eilen ei vaan ollu aikaa tutkia enempää.
Tänään kokeilin ilmata, polkimesta painetta ja ilmaruuvi auki, pölähti ruosteenväristä pölyä kaksi kertaa, sitten alkoi tulla nestettä ja jarrut oli taas.
Noin neljä vuotta sitten nesteet laitoin säiliöön, vuoto ei kovin paha ole.
Jarruvalon painekytkimen liittimestä sain sitten kosteutta ilmestymään, kun jätin painon polkimelle.

Kapteeni sika

Mulla kesti kiinalainen painekytkin vissiin yhden kesän, ei kyl maksanutkaan kun reilun kybän. Saas nähdä kauanko oem kestää, maksoikin nelisen kymppiä.