Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Suzuki GZ 125 choppailua ja säätämistä!

Aloittaja Frank, 07 marraskuu 14, 20:27:40

« edellinen - seuraava »

Frank

Näin syksyisenä iltana päätin NWA:n tahdittamana opetella foorumin käyttöä/lisätä pari kuvaa tämän hetkeisestä projektista.
Kokemusta tällä hetkellä on yhden Monkey:n verran, joten ei tarvitse odottaa liikoja.

Lähtökohtana oli tälläinen "tyylikäs" tehdas-custom Suzuki gz Marauder.

Ja hypätään tuosta suoraan tähän hetkeen. On väännetty sarvia, runkoa muunneltu, takapahkaa väännetty ja mitäs kaikkea on tullut tehtyä. Tällä hetkellä on iskareiden kannakkeiden teko meneillään.

Ja kuvia matkan varrelta:

Sellasta.. Albumia tulen luultavasti päivittämään suht' epä-aktiivisesti tuon 45 kilometrin tallimatkan takia.

Lassi

Tämmösellähän sitä tuli itsekkin aikanaan ajeltua. Sillon ei kyllä uskaltanut kun haaveilla tangon, valojen ja takaiskareiden vaihdosta. Että kova on tekemisen meininki :)

Savupiippuun kun porasin reikiä niin tais päästä jo yli satasta. Ja Polliisi olis halunnut sakottaa etulokaritta ajosta.

Kaikkea turhaa sitä vielä muistaa..

Wii

Sen minkä nuorena alottaa sen ööö..nuorena taitaa  :) Hyvä hyvä! minkäs tyyppistä ois tarkotus tulla?

Frank

Jotain cafe racer:in ja chopperin risteytystä, en oo oikeen itekkää varma mitä tulee.

Jauhoparta

Samanlainen oli kaverilla kun itse olin "siinä" iässä  ;D Porukalla aina ihmeteltiin piikkistä kustomia, erottu kyllä tupperipiikkisten seasta, ainakin mun silmään edukseen. Eiku tsemppiä projektiin

Frank

Törkeästi varastin muutaman kuvan omasta instagramista:

PVonJerf

Eilen illalla kaverin tallissa istuessa mietin että mihinkä tuotaki tunskan tankkia vois käyttää..nyt löyty vastaus. Tuohon... Asiallisen näköstä meininkiä..

Wii

Enemmän taitaa keulan ja keulakulman perusteella olla chopperi tms tulossa, mutta mitäpä noista tyylilajeista välittämään tekee semmosen kun tuntuu hyvälle.  Oletko katellut projektin ""Hondurasian Speedster" läpi? tässä on vähän jotain samanhenkistä...ehkä  :)

Frank

Tuohon tyyliin vielä, että kerran tallissa kun asetin kaikki katteet paikalleen, niin tuli mieleen flat tracker pitkällä keulalla. :D

Olen kyllä selannut tuon Hondurasianin albumin moneen otteeseen läpi, ja siitä saanut innovaatiota tähän pyörään. ::)

Ja tuossa jonkinlainen kuva pyörästä vielä:

Jauhoparta

Ei kai sen ole kauheasti ole väliä mitä koulukuntaa pyörä edustaa, jokanen saa kategorioida miten huvittaa  ;) Näin ainakin itsellä, kun olen aika kaikkiruokainen. Pääasia on että omaa silmää miellyttää, eikä muidenkaan miellyttäminen väärin ole

Don Quijote

Samaa mieltä ja eritoten kun rakentaa hieman erikoisemmasta, ainakin rakentelumielessä, aihiosta. Jatka vaan ja anna visioiden lentää 8)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Frank

Ei sillä koulukunnalla itsellenikään oikein ole väliä, kunhan näyttää hyvälle.

Ja niitä visiota on lentänyt tämän mopon parissa jo jonkin verran, ja lisää on tulossa. :D

Prann71

Hienoa pukkaa tulemaan. Ekan kuvan kun moisesta näin, niin työmäärä oli aikas äkkiä selvillä,  ei tuosta ihan pienellä vaivalla hyvää olisi tullutkaan. 
T:AH

Frank

Lisätääs taas muutama vanha kuva instagramista:

Nyt en yhtää muista paljon on rakea tai jättöjä, mutta voin joskus ne mittailla jos jotain kiinnostaa.

Ja takahaarukkaa lyhennettiin 13cm, viimeistelyä vaille valmis.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Frank - 10 marraskuu 14, 17:13:08...Nyt en yhtää muista paljon on rakea tai jättöjä, mutta voin joskus ne mittailla jos jotain kiinnostaa...

Kiinnostaa. Meinasin jo noiden ensimmäisten kuvien jälkeen kysyä oletko mitannut jätön - sitä kun näyttää olevan sen verran reilusti että tuo laite on varmasti todella raskas ajaa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957