Lambdan piuhojen jatkaminen

Aloittaja Jack, 03 tammikuu 16, 21:09:20

« edellinen - seuraava »

Kiwi

Autoon tein sähköt ihan kolvilla, hidasta hommaa mutta minkäs teet. Voi sen ajan kuluttaa turhempaanki, vaikka nettiä selaillen ;D ja siinä ei oo lambdaa, vielä.

Ja joo, se on hienoo kun töissä saa tinata, vielä paskalla kolvilla ja pomo hönkii niskaan että ei voi mennä noin kauaa.

Spöke

Mä oon vuoskaudet juotellut nestekaasutoholla. Nyt käytössä on klaasuulssonin kokkiosastolra bongattu kreem bryleen kuorrutuksen ruskistamiseen tarkoitettu chef de Spöke. On hyvä ja nopea.
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Lyytinen

Semmosella pikkuisella toholla sitä olen itsekin juotellut erikseen tinat ja sitten normi kutistesukka päälle. Ei taida sitten nämä "halvat" Motonetin tinarinkula+sukka jatkot toimia. En kyllä hirveästi sinänsä ylläty :)

Jack

en tiedä toimiiko tässä labdan jatkossa mutta kyllä ne mulla muualla ihan OK on toiminu
t.
Flatheads!!!

Kiwi

Joo kyl ne ihan pelaa, tullu joskus ihan normi sytkärilläki niitä laitettuu. Ei oo hetkee ollu toimivaa kuumailmapuhallinta nii on jääneet vähemmälle käytölle, nyt ois taas hyvä nii vois niitä testailla. Tulee vaa halvemmaks tinata  ;)