öljymarinaadi???

Aloittaja ezmo, 28 joulukuu 14, 08:49:45

« edellinen - seuraava »

ezmo

Mitä tässä nyt on tehty, öljymarinaadi??? Eli millä menetelmällä sivun alussa on käsivaihde patinoitettu? Kaunis pinta.

http://www.stoopmotorcycles.com/page/15

Yli pinnoitus, Scotch. Lämpö on, ja marinoitua kiehuvaa öljyä. Olen ajatellut paljon, Koska kaveri oli ollut hoidon ajan sen jälkeen löydettiin netto, Olen yrittänyt käyttää ensimmäistä kertaa. 1 minuuttia marinoida valokuvista valtion, niin noin 30 sekuntia
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

erakko

Pikaisesti tulis Mieleen et kyseessä jonkun tyyppinen sinistys.

Ps; kannattaa laittaa siihen kääntäjään vaikka jpn --> eng ni tulee lähes järkevää tekstiä..  ;D
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

ezmo

Over plating, Scotch. Heat is, and marinate in the boiling OIL. I've thought many, Since the guy had been in care from the time that was discovered in the net, I tried using the first time. 1 minutes to marinate from photos of state, yea from about 30 seconds

-94 Sportster Hugger

Don Quijote

Vapaa käännös: "pintakäsittely (kromi?) mataksi karhunkielellä (scotch brite, tai neekerintukkalaikka?), kappale kuumaksi ja sen jälkeen kiehuvaan öljyyn minuutiksi. Lopputulos kuvien mukainen.
Vastaavaa tehtiin aikoinaan koulussa veistotunnilla, tosin ihan raakapinnalle ja öljy oli huoneenlämöistä. Joku itsetaottu hiilihanko vedettiin ahjossa punaiseksi ja dipattiin öljyyn, komea tuli.

Ei muuta kuin kokeilemaan, huolehdi tuuletuksesta 😃
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Kapteeni sika

Me tehtiin samanlaisia "mustauksia" koulussa, dippaus vaan jäteöljyyn, siitä väri.

Jake

Joskus ihailin vanhojen aseiden hienoa kirjokarkaisua, mutta työ olisi vaatinut kaikenmaailman mömmöt ja laitteet. Tein sitten törkeästi "hupailu"-pislaan värit asetyleeniliekillä :D :

Kapteeni sika

Kirjokarkasun onnistuminen taitaa olla korkeemmas käres, ainakin yks alan seppä joskus niin kertoi.

Melkonen majavanhäntä pislarissa.

Jake

Mr. Possu: tein todellakin ton Llaman ihan hupailumielessä. Beavertailin väänsin jostain kakkaraudasta ja liipasinkaaren kuoppa meni niin syvälle, että runkoon tuli reikä :D 

Sorry OT jatko, mutta pakko jakaa: Ase ei mennyt kaupaksi toimivana 50â,¬ hintaan, mutta kun jyrsin siitä iskupojhan sököksi ja tulppasin piipun kolmella tapilla (ja hyväksytin laitoksella), niin hupsista! :D

Kapteeni sika

Sorry ot:n ot: Ilmeisesti dekottu vanhan lain aikaan, iskupohjan viistäminen ja piipun tapitus ei riitä tänäpänä.

ezmo

Ja onkos toi sitten miten korrosionkestävää?

Löysin stoopmotorcyclesin sivuilta seuraavat kuvat. On se vaan näteintä pintaa ikinä.

-94 Sportster Hugger

ma^ko

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.