Sekalaiset metallityöt

Aloittaja JK1, 23 marraskuu 13, 18:06:07

« edellinen - seuraava »

JK1

Tuota Blower 1:n tankkiprojektia kun ihmettelin, tuli mieleen, että voisihan täällä olla topikki sekalaisille foorumilaisten pelti-, yms pikkuprojekteille.  Tankit, jalkatapit, lokarit jne.  
Itse muokkasin FB-jäsenelle lokarin leveyttä ja sädettä, sekä tein penkinpohjat.

J

tsepatti

Hyvältä näyttää!

Oletko jo päättänyt noi sikin päät? Vai onko ne viellä sellaset kuin sikkikoneen rulla jättää, eli ns.auki ?
Muutama helppo konsti on siihen hommaan, jos on viel tekemättä, tai mietit miten sen tekis...?

JK1

Käsin ne olen naputellut, vastin alle ja latta+vasaraa.

J

tsepatti

Ok, laita kuvia, kun homma etenee!

Keskine

Tällänen tankki projekti itsellä menossa

Levitys kuvat yms. löysin joltain foorumilta joten mitään itse keksittyä tässä ei ole.

PK-67

Sattuisko levityskuvat olla tallessa digimuodossa?

Keskine

Oma tankki skaalattu niin että yläpalan pituus noin 41cm. Jos tarvetta niin kuvat löytyy myös .dxf tiedostona koska itse poltatin töissä laserilla noi palat.
Tässä vielä linkki alkuperäiseen projektiin http://www.clubchopper.com/forums/vision-design/82950-how-build-sportster-gas-tank-dummies-cheapskates.html

-Teme-

Lainaus käyttäjältä: Keskine - 26 marraskuu 13, 18:56:16

Oma tankki skaalattu niin että yläpalan pituus noin 41cm. Jos tarvetta niin kuvat löytyy myös .dxf tiedostona koska itse poltatin töissä laserilla noi palat.
Tässä vielä linkki alkuperäiseen projektiin http://www.clubchopper.com/forums/vision-design/82950-how-build-sportster-gas-tank-dummies-cheapskates.html
Ketjusta löytyi linkki .pdf kuvaan
Kiitos että jaoit löytämäsi plänit
komiaa käsityötä oot saanu aikaiseksi

JK1

Cafe Racer -perää alumiinista, shrinker ja planishing hammer käytössä.

J

tsepatti

Siistin näkönen.Onko tuo takaosa 2:sta palasta ?

JK1

Lainaus käyttäjältä: tsepatti - 24 huhtikuu 14, 17:59:11

Siistin näkönen.Onko tuo takaosa 2:sta palasta ?

Yhdestä palasta. Hiukan paksummasta voisi olla, jos haluais kiillotettavan version ;)

Blower1

Siistin näköinen cafe-jakkara!

Tein talven aikana uuden tankin remmimopoon.

Tästä:

Tähän muutaman välivaiheen kautta:

Jake

Toi veli nyt tekee mitä haluaa..

"Ope täst tuli tämmöne!":

maick

Onpas hieno! Millä tuo on leikattu?

Jake

Plasmalla turasin. Vaatis muutaman treenikilometrin silläkin, että löytäis oikeat säädöt ja jälki ois fiinimpää. Toisaalta toi rosoinen reuna sopii tuohon elukkaan. Mallina oli kaverin tatska:

Heh.. ja nyt ku tota kuvaa kattoo, niin vois vieläkin laittaa plasman suhisemaan.