Sportsterin öljyletku paloi kiinni alkukäyrään..

Aloittaja Dee, 29 toukokuu 12, 23:33:02

« edellinen - seuraava »

Dee

Lähdin vähä oikomaan ja nyt tyhmyydestä sakotetaan. 883 sportti vm.-88 ja öljynkierron letkut
uusin. meno-letkun eli tankin pohjasta lähtevän pistin menemään alkukäyrän ja startin välistä, enkä startin alta,
koska.. noh..  joka tapauksessa matkanteko pysähty tänään kehä kolmoselle.  kaverin kanssa saatin pyörä (citroen picasson takatilassa  8)  )siihen viereen hd of helsingin pihaan, mutta eivät ottanu ton ikästä pyörää huoltoon..
niin nyt kysynkin että kuinka pakollista sinne alakertaan ois kurkkailla että onko kaikki hyvin??

Lyytinen

Mitä tarkoitat matkan pysähtymisellä? Jos se pysähtyi siksi, että huomasit öljyn valuvan maahan niin ei muuta kun letkut kunnolla, öljyt sisään ja menoksi. Se alakerta ihan viimeisimmäksi siitä öljyn vähyyden takia porsisi.

Dee

tehot hävis kesken ajon ja pistin sivuun dösärille.   kyllä sieltä kuulu kalketta, enskapuolelta..

ma^ko

Todennäköisesti kyllä sait jotain rikki jos ajoit ilman öljyä kunnes alkoi hyytymään. Mitä kaikkea ja kuinka pahoin on paha arvioida, kannattanee laittaa uusi öljyletku ja öljyt, kokeilla toimiiko ja jos käynnistyy niin kuinka pahaa älämölöä ja mistä se kone pitää, lisätuhoa tuskin hirveästi saa aikaseks anakaan kohtuu heti, jos siellä on öljyt apuna kuitenkin seuraavaksi pyöriessä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

filtteri

eivät ota ton ikästä pyörää huoltoon,aika outo asenne merkkihuollossa ???

JKKo

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 30 toukokuu 12, 14:56:49
eivät ota ton ikästä pyörää huoltoon,aika outo asenne merkkihuollossa ???

Oli vaan nätimpi tapa sanoa, ettei kannata. Täysi koneremontti HD-of-Vantaan hinnoilla maksaisi 50%-100% kohteen arvosta. Kiinnihän se kone on ollut leikkaamassa jos öljynpuutteessa meno hyytyy. Pelihän ei ole menetetty. Rempasta vaan kannattaa tehdä iso osa itse.
883/1200/turbo

Dee

Joo ei oo halpaa touhua jos 90 â,¬/h..
mutta tota juu ite varmaan alotan. mitä ei kannata tehdä itse?

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Dee - 03 kesäkuu 12, 19:43:41
mitä ei kannata tehdä itse?

Riippuu täysin osaamisen tasosta. Ensimmäisenä kannattaa hankkia korjausmanuaali ko pyörälle, et saa edes osviittaa mitä on tekemässä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.