H-D aiheisien vaatteiden linkkitietoja ?

Aloittaja Arska-74, 18 toukokuu 12, 17:57:42

« edellinen - seuraava »

dunkka

Voi saat... hämmästyttävin topikki pitkään aikaan. Tahtoo lisää.

ma^ko

Mietin äkkiä vaatevarastoni läpi, ei mulla ole HooDee-vaatteita, ei mitään, mut on mul HooDee. Sukkina etc käytän useinkin CAT:teja, vaikkei mulla ole Caterpillaria, työkalunakin onneton Pirkka-kuormuri(MAN), silti CAT-sukkia käytän, olenko siis wanna'be'maansiirtäjä?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Make

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

rieska

Mä lukeudun kans noihin baarikaivurikuljettajiin :D
Mites kun kotiluuhaushousuina on Puman verkkarit, oonks mä sit niinkö wannabe Beckham  ;D
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: rieska - 19 toukokuu 12, 16:43:29
Mä lukeudun kans noihin baarikaivurikuljettajiin :D
Mites kun kotiluuhaushousuina on Puman verkkarit, oonks mä sit niinkö wannabe Beckham  ;D

Saatat toki olla sitäkin. :)
Long John Stroker

rokker

Täältä oikea (tai vasen) paikkeri voi tilata itelleen liivit...Ja eikun baaritiskille kenailemaan! ;)

If you don't swear while driving then you're not paying attention to the road at all.

rieska

Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

Astroman

Make

Nytkun tuo SOA niiiiiin putkahtaa vähän väliä esiin tässä ketjussa, niin suosittelen että jokainen valitsee mieleisensä nahat googlen kuvahaulla.

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=SOA&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1280&bih=536&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=yei3T-XUEuGo4gTXrdSgCQ

;D ;D ;D

Edit: Fanejahan tässä kaikki ollaan  ;D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Lyytinen

Northern_lights

SOA? Soldiers Of Allah?

Tarviiko olla logoja? Meinaan vaan, että jos oranssi-mustaa hakee, niin tässä vähän old-skuulia:

erakko

Old skuulia,Make tykkää kuitenkin!  ;D

Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Smokie

Suatana, justiin heitin roskiin CAT lippiksen ja se ei olekkaan mikään tahansa markkinalippis vaan ihan Wihurin konttorilta lunastettu ja nyttemmin juntin rasvahiellä uudelleen muotoiltu 70-luku tyyliin = pään muotoisesti. Jos joku ehtii haluamaan ennenkuin tyhjään roskikset sen saa ilmaiseksi, varoaika on abaut 3 viikkoa kunnes roskakuski tyhjää pöntön, jos joudun sukeltamaan isoon roskiin hinta on 5 muumilakua. KO. lippis on new generation kamaa eikä mitää keräilykamaa kutes tässä "tervetuloa meille maalle" pätkässä.

Kuutamosonaatti silimuplee

Jensen

Videolla erittäin sivistynyt henkilö joka osaa peräti ranskaa ;D Minua ei enää naiset juuri kiinnosta ja 40 oli iso käänninkivi ja potenssi putosi romahdusmaisesti. :D

ss454

Lainaus käyttäjältä: rieska - 19 toukokuu 12, 19:36:58
Jos ei oo true SOA fani niin sitte vaihtoehtosesti tällänen liivi
http://www.ebay.com/itm/Black-Leather-Motorcycle-Biker-Vest-Harley-Rider-Chopper-42-Patches-/270972899812?pt=US_CSA_MC_Vests&var=&hash=item3f173e51e4

Näitä vastaavia on joillakin tutuilla kotona piilossa. Kai tuosta se raakaversio ilman vuosimerkkejä tulee uuden mopon oston yhteydessä. Nämä jotka tunnen puhuvat asiasta vain hiljaa kuiskaten ja eivät tiukan paikan tullen myönnä koko juttua.