H-D aiheisien vaatteiden linkkitietoja ?

Aloittaja Arska-74, 18 toukokuu 12, 17:57:42

« edellinen - seuraava »

Lyytinen

Kerran muuten ostin Motonetistä työhaalarit, normaalia kokoa pykälän pienemmät koskapa ne oli 3 lanttia halvemmat kuin oikean kokoiset. No sitten ne päällä rupesin pungertamaan pellolta isoa kiveä traktorin takakuormaajaan niin kun oikein apinan raivolla tempasin niin kivi ei hievahtanutkaan mutta haalarit meni kahtia. Että mitäkö tästä opitaan. Ei yhtään mitään.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 18 toukokuu 12, 20:28:35
Mites tällänen kun olen ajatellut ottaa tatuoinnin, kotka vai perhonen? Mitä jengi on mieltä? H-D mies kun olen niin kotka sopis kuin nenä päähän mut perhonen olis kyllä kanssa tosi magee.

Ole mies: ota Gotka! 8)
Long John Stroker

flhx

Lainaus käyttäjältä: Juvakka - 18 toukokuu 12, 20:58:13
...Ja tuosta tatuoinnista, ei mitään typeriä kanoja tai perhosia, vaan genuiini.

Häh,mikä vitun beduiini ?

Lainaus käyttäjältä: Lyytinen - 18 toukokuu 12, 20:59:09
...kun oikein apinan raivolla tempasin niin kivi ei hievahtanutkaan mutta haalarit meni kahtia. Että mitäkö tästä opitaan. Ei yhtään mitään.

No sen verran opittiin että sun apinalla ei ollu tarpeeksi raivoa. Seuraavalla kerralla piiskaat apinaas enemmän. Spank your monkey niinku amerikassa sanotaa. ööh, tai jotain...

(hmm, koskahan modet heräilee ja antaa meille kaikille bannit foorumille...)
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Make

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Rezi

Meikä osti kerran HD-logollisen T-paidan Shanghain kopiomarkkinoilta 20 RMB:llä eli about kahdella eurolla. Jotenkin macho olo tulee kun sitä hypistelee ;D Mutta siitä huolimatta oon pitänyt sitä vain kerran tallia siivotessa. Voisin myydä sen muutamalla kympillä jos jotakuta kiinnostaa.

Tuomo

Respect Wear, osoite Iso-Roba 10.
erityisen makee on Full Sleeve Ink, pitkähihainen t-paita, eri kuoseja

Juvakka

Mie oon joskus juonut genuiinista tehtyä likööriä, ja toivon ettei se ollut tuommoinen...
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Jack

niin ja nahkarotsin pitää olla aitoa genuiinin nahkaa, se pitää parhaiten sateen.

Flatheads!!!

rodchop

Saman linkin takaa, mies parka jääny pillastuneen Genuiinin alle :o
HOG Forever Forever HOG

Mauni

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

rodchop

Sorry off topic, itse aiheeseen :P

Esim. Tuolta noita biker kuteita !

http://www.worldoftomoffinland.com/TOM_Clothing.php
HOG Forever Forever HOG