Startin koko versus akun CCA

Aloittaja Hemuli, 17 elokuu 09, 12:33:42

« edellinen - seuraava »

Kokkonen

Kyllä ne tuossa 013 linkissä ovat DIN ampeereja.

Löysin W&W sivuilta tuon aiemmin mainitsemani Spyken ohjeistuksen myös englannin kielisenä:  www.wwag.com/downloads/HowToUse/Spyke_en.pdf
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Blower1

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 18 elokuu 09, 09:06:41
Tilasinpa nyt kokeeksi tuon YUASA YTZ14S:n - löysin sen Saksasta vähän päälle 120â,¬ kotiovelle tuotuna. Hintahaitari oli melkoinen, jenkeissä ohjehinta noin 200 taalaa ja Suomessa Duellin sivulla 196 euroa. Melkoisesti ovat mainospuheiden mukaan pakanneet voimaa noin pieneen kuoreen, saas nähdä miten käy.

Ebayssa oli muuten paljon "mikälie" merkkisiä akkuja samalla tyyppinumerolla mutta hinnat ainoastaan 50-60â,¬. Sen verran olen uunotettavissa oleva hölmö että kuvittelen ettei köyhällä ole varaa ostaa halpaa - pakkohan tuolle hinnalle on olla jotain katetta. Edes Vartan versio samasta akusta ei ollut kuin sen viitisen kymppiä.

Raportoin käyttökokemuksia kunhan akkumulaattori rantautuu Suomeen. Jos sitä vielä tänä syksynä pääsisi vähän kurvailemaan Firestartterilla :) .

Miten kävi YTZ14S:än kanssa, jaksoiko pyörittää?
Olen pähkäillyt samaa akkua pannuun, johon olen asentamassa Tech Cyclen 1.4 kW sähköstarttia.

Hemuli

On mennyt aika tuon rautapään kanssa painiessa että on vallan päässyt evolainen unohtumaan. Ensi viikolla kun saan rautiksen kamat maalarille niin pääsen taas keskittymään akkuhommaan, menee ainakin kaapelit uusiksi.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957