Diggeri

Aloittaja Jude, 19 elokuu 11, 13:11:33

« edellinen - seuraava »

Rezi

Niin pieniä on nuo kuvatiedostot, että ei noista asia valkene. Muutenkin kannattais käyttää kuvien insertoinnissa formaattia, jossa kuva näkyy suoraan isona niin ettei sitä tarvitse klikkaamalla avata.
Avaat kuvan saitilla, johon oot sen tallentanut. Sitten hiiren oikealla näppämllä "kopioi kuvan osoite". Ja lisäät sen "lisää kuva" komennolla.

Jude

Ok, ei tää dataaminen ole oikein sitä erikoisosaamista meikältä.
Yrittäny ladata suoraan kamerasta niin herjaa liian isoiks, sitten ladannu facebookkiin että pystyy kopiomaan sieltä että saa täällä näkyviin, nyt ei edes toimi näköjään sekään :)
Saatan yrittää myöhemmin saada näkymään isompana. Nyt ei pysty, oli eilen aika kovaa stoneria Lepakkomiehessä ja hanskat tärisee siihen malliin että......eikä hermotkaan riitä.

Jude

Nyt näkyy vähän isompana, kelasin laittaa muutenkin kohta pakettiin tän albumin ja säästää lopputulos jonkinlaiseksi  "yllätykseksi" vaikkakin jo kokonais stuukki tässä käynyt ilmi. ;)

Jude

Tää otti pakkia aika paljon viime näkemästä....

Kuljetin runkoa hitsaukseen perheen etuvetu farmarilla, liinasin laittomasti turvavöihin ettei kaadu kuljetuksessa.
Perillä huomasin vöiden painaneen jälkiä runkoon ja pinta oli vähän kuin rikkoutunut kananmunankuori.

Kynnellä painaessa tuntui pohjissa pehmeyttä, otin moran ja vedin miekkäät viillot .
Pohjalle ruiskutettu filleri oli reagoinut päällä olevan maalin kanssa palauttaen fillerin nestemäiseen muotoon.....kaavin kaikki maalit ja sen pehmenneen fillerin veke...aloitin homman ns. alusta. :'( :'(

Muistelin että takaiskut kasvattavat luonnetta ja koodasin kotiin ettei miestä nähdä kotona nukkumassa tällä viikolla.

Kittausta ja hiontaa kertaa sata ja vihdoin ruiskun kanssa leikkimään.
Pohjalle valkoinen ja päällä ghostflake sekä helvetisti lakkaa hiontaa lakkaa...kun pohjat oli sen verta suorat ettei menisi candyt välihionnoissa puhki aloin teippailla finelinellä muotoja paneleihin ja ruiskutin turkoosia kunäruiskulla. Teippi loppu kesken ja perä ja paneloimatta.
Ostin tohon ACS:stä Alasalmelta lehtihopeaa jolla tulee kuvionteja panelien sisä puolelle.
Jonkunmoinen murali maalaus sopisi tohon tankin yläpintaan tyyliin Boris Vallejo...

Jude

Hemuli

Sulla jäi vissiin Lävin pyörästä maalia yli ;D?

Hienohan tuosta tulee, värivalikoima on suorastaan eteerinen.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jude

Heh, ei oo samaa maalia, sävy suht samanlainen tarkoituksella  8)

Lävin pässiin tein sävyn vesibasesta Valtran traktori valikoimasta, helmiäisvalkoiseen metsku sinistä ja vihreää sopivassa balanssissa , ensi ideahan oli että miltä meri näyttää lentokoneesta kun Kekkonen lensi Hawaille kiipeilemään palmuihin.

Tähän tulee transparent basella ( liukkari ) noi turkoosit , sävyt olen yrittänyt pitää mahd. kylminä.
Pyörän olisi tarkoitus olla "freeze" eli jäätävä tai pysäyttävä. mitään nimeämistä en silti ole ajatellut tähän maalata vaan yleisilme toisi sen ilmi.  ::)

Siksi vähän Kekkos sävyä että näähän perustuu samaan aihioon, ollen kummatkin täysin eri stuukkia edustavia, katotaan kuinka homman käy :)

jarski

Lainaus käyttäjältä: Jude - 14 huhtikuu 12, 14:45:12
ensi ideahan oli että miltä meri näyttää lentokoneesta kun Kekkonen lensi Hawaille kiipeilemään palmuihin.

Tää on kyllä paras  perustelu pyörän värille mitä oon kuullu.  :D

leafhill

No nyt tulee hieno!

Kannatan muraalia tankkiin. Jotain jäätävää, Boriksellakin oli jää aiheisia töitä.

Rezi

Hyvältä näyttää, mutta sävyjen selityksistä ja perusteluista meikä ei ymmärtänyt yhtikäs mitään. Meilläpäin ei sienisato ole vielä kypsää nautittavaksi ;D

erakko

Etenki kun se kiipesi siihen palmuun Tunisiassa!  ;D
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Jude

;D Kävi se Hawaillakin, en sit tiedä kiipeilikö...

Ei kannata liian tosissaan näitä mun juttuja ottaa , maalaus ideoita on hyvä hakea muualtakin kuin hautasmaalta.
Kävin aamusta rykäsee suojalakat eilisen ruiskuttelun suojaksi.

Leafhill: olet ymmartänyt homman luonteen ja juuri tuollaisen tyylinen on ollut mielessä.

Jude

Lisäilin hopeaa, pohjalle vedin 1shotin fast dry:n , vetelin luonnostelematta suoraan pintaan.
Toinen puoli pitäisi vielä jumpata. Noihin tulee vielä outline.

JaZZo

KYLLÄ!! Tykkään!
Shovelpiä

Spöke

I got a boner! Me likey!
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa