-80 rautapään vääntelyä

Aloittaja Leksa, 27 heinäkuu 11, 21:00:09

« edellinen - seuraava »

Make

No kytkinpuolen saa ainakin pelkkänä kahvana.
Tota jarruakin pystyy keventämään. Jos keksii miten tuo tehään siististi  ;D
Tossa erittäin raaka versio:

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Make

Mulla jäi toi veistely tohon vaiheeseen. Olin rohkea, ja silppusin ton kahvan ennenkuin löin sen sarviin kiinni ja totesin että ei toimi jarru tolla kahvalla.

Jack

Pesu fairyllä ja kuumalla vedellä

Sinolikylpy

Flatheads!!!

Make

10mm riittää sivusuunnassa mainiosti. Ketjun keskivaiheilla saakin olla varmaan viitisen senttiä sitten pystysuunnassa. Noin niinkuin öljysäiliötä ajatellen. Jollei sitten halua viritellä jotain Nylon biittiä sinne säiliön pohjaan.

Rautahauli

FXEF-81

erakko

^ mä en ehkä kuitenkaan akkua pulveriuuniin olis ensimmäisenä laittamassa.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Rautahauli

Pitää näemmä kopsata viesti ennenkuin kommentoi kun niitä muokataan jälkikäteen. Jotkut saattaa oivaltaa että tarkoitin akkutelinettä.
FXEF-81

Rautahauli

FXEF-81

jesse

rengas kun pyörii noin lähellä akkua niin varmaan kannattaisi laittaa vaikka joku ohut pleksi tms joka ottais hiekan/kiven iskeymät vastaan...
ja suojata tuo alareuna niin ettei pääse hiekkaa akun ja telineen väliin hiertämään
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

Hemuli

Kyllä akku sen ravan roiskumisen kestää.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Jos on oikea kierretappi ja pakka niin onnistunee kun käy tapilla reijän ja pakalla pultin läpi... pultin vois kyllä mielummin vaihtaa.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Rautahauli

Hyvältä noi kuoret näyttää. Fixatut vanhat on paremmat kun uudet kiinalaiset.
FXEF-81

Hemuli

Kaikki käy kaikkeen, ja vanteet on tässä suhteessa helpoimmasta päästä. Akselipaksuudet pitäis jo ton ikäisessä olla sama 3/4", spacerit joudut tekemään tarpeen mukaan.

Hemuli

Onpas hillityn tyylikäs väritys. Oikein hieno. Ameriikanmuotia kun olis seurannu niin tossa mustalla olis ollut vielä hopea pitsikuvio.

ma^ko

Hyvä ettei ole mitään ameriikan pitsejä, toi on asiallisen tyylikäs.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.