DNA-springerin lyhennys/muokkaus.

Aloittaja Jake, 13 lokakuu 11, 16:00:56

« edellinen - seuraava »

sporttivartti

Mr.Horsepower

Springerin anatomiasta sen verran
- että onko millaisella aine vahvudella noi putket toteutettu...???

Vaiko on umpi kankea orkkis harukoissa tai laadukaissa kopiossa... Niikun tää dna...

Alimmaiset putket ja entäs nämä ohumemmat putket (ylemmät)

onko kukaan käyttänyt laprassa ett onko nuo verratavissa johonkiin st37 Vaiko onko jotain crmo nuo putket. Eli nuorutusterästä ?

Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

Mr.Horsepower

Vastaan itse itselleni....

Sliver Bulletissa on Mr. Moren Toimesta käytettynnä... DIN 2391-C Merkinnä olevaa hydraalikka putkea... Joka on keskipakovalettua st 37

joko 38x4 tai 42x3

Jake

Perrhhana. En muistanu koko topiccia..

Mullehan kävi näin:

Taaempi haarukka on siis umpijöötiä ja leikkuujäljen perusteella paremman oloista, kuin itämaiden "metallimainen" materiaali yleensä. Etummaisen lenkin putkitavara on seinämävahvuudeltaan ainakin mun silmään ihan ok.

Pakkaan hetimiten kameran völjyyn ja kaivan leikatut pätkät huomenna romulavalta kuvattaviksi.

Noitten alaosien materiaali ei mua vielä mietitytä, mutta etummaisen haarukan yläosa on yhden kesän ajon jäljiltä joustanut sen verran, että jousen pinnapultin kohdalta lähtee kromaus..

Mr.Horsepower

Jake Mites, Paksua on noi takajalat ?

ihan mielen kiinosta kysyn ja mitähän pitkät noi jalat ois  ::)

erakko

Tehtaan orkkiksen takajalat on putkea,muistaakseni 1/8" seinämän paksuudella. Materiaalista en tiedä mut tuskin ihan perus mustaa on.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Jake

Tässä kuvatus:

Takaosa on alaspäin kapeneva, pätkäisykohdasta n.17mm paksu ja 38mm leveä. Putki on halkaisijaltaan 19mm ja seinämävahvuus 3.3mm.

jerppe

Alkanu näyttämään omakin DNA liian pitkältä ja pitäis alkaa lyhentämään. Tulikin kuvia katsellessa mieleen että miten Jake on toteuttanu reaktiotangon kiinnityksen? Näyttäs omassa keulassa jäävän melko alas kun lyhentää.
Flathead.

Jake

Sain juuri ja juuri paineilmaporan ja katkaistun jyrsimen tappiterän mahtumaan haarukan väliin ja tein oikealle korkeudelle upotuksen. Siihen sitten päälle sopiva mutteri ja TIGillä kiinni.

Katkaistut ja hitsatut kohdat on mun keulassa ihan vaan kiillotettua mustaa rautaa. Katsotaan miten kesä kohtelee keulaa.. Ens talvena vaikka pulveri päälle..

Ai niin: jousien takaisin puristaminen on kenkku homma ellei ole kunnon puristina.. Mistäkö tiedän.. ?  ;) >:( ;D

mista

Hitto nyt alkoi itseäkin aihe kiinnostamaan. Jos muutaman tuuman katkaisisi. Tosin menee ens talveen varmaan. On hiukan liian keuliva vaikka onkin jo -2 pitkä munkin.
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

sporttivartti

Lainaus käyttäjältä: Jake - 23 helmikuu 12, 11:33:11
Ai niin: jousien takaisin puristaminen on kenkku homma ellei ole kunnon puristina.. Mistäkö tiedän.. ?  ;) >:( ;D

Toi saatiin meillä hoidettua liinojen avulla näppärästi, suojalasit tietty hyvä olla ja hampaat piilossa "jos jotain käy"  8)

sporttivartti

Katkaistut ja hitsatut kohdat on mun keulassa ihan vaan kiillotettua mustaa rautaa. Katsotaan miten kesä kohtelee keulaa.. Ens talvena vaikka pulveri päälle..

Kun kakskomponenttimaalia saa pullossakin teetettyä, saiskohan jotain näistä uusista kromimaaleista sitten myös, sillähän olisi pätkäistyt pari senttiä helppo sipaista.

Make

Mitäpä sanoo Tuusula siihen, että lyhyitä keuloja lyhennellään vieläkin lyhyemmiksi?  ;D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: sporttivartti - 23 helmikuu 12, 14:51:30

Kun kakskomponenttimaalia saa pullossakin teetettyä, saiskohan jotain näistä uusista kromimaaleista sitten myös, sillähän olisi pätkäistyt pari senttiä helppo sipaista.

Saa, myös pulverimaalia saa "kromin värisenä". Tosin ero siihen oikeaan kromiin on huomattava, joten se paikkamaalaus kyllä tulee jäämään selkeesti näkyviin..
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

erakko

Lainaus käyttäjältä: Make - 23 helmikuu 12, 15:23:48
Mitäpä sanoo Tuusula siihen, että lyhyitä keuloja lyhennellään vieläkin lyhyemmiksi?  ;D

Mä veikkaan et "approved by Tuusula'- mainintaa ei tule!
;D ;D
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.