Kesä tulossa?

Aloittaja valkama, 29 tammikuu 11, 15:17:41

« edellinen - seuraava »

flhx

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 23 huhtikuu 11, 18:25:26
kausi avattu :) ja osasia ripoteltu tielle,jos joltain löytyis buellin takavalon lasi niin ostan sen pois (putkirunko)

Tuo takavalo saattais löytyä ehkä ihan Storm/All Right/Duell myymälästä, vois putkirunkomaiseen tyyliin olla jokin "yleisosa"(eli siis sellanen mikä on jo valmiiksi jossain markkinoilla olevassa pyörässä,ei tarvinu puluun kehittää erikseen omaa).
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

filtteri

filtteri

tänään jatku kylvö hommat mittarit,kilpi,takavilkut,perkele mä rupeen pesemään hampaatki ruuvilukitteella ;D kaikki löyty kuitenki eli oppirahoja maksellaan.

Jake

Toi filtterin pyörä on aika pårnå!

Hemuli

Edellisen sivun flat-tracker on kyllä kaikessa yksinkertaisuudessaan hieno - tuollainen on meikäläiselläkin tulevaisuuden projektien listalla.

Filtterin Buelli on myös komea, takavalona noissa on tosiaan yleismallin tuikku - löytyy vaikka Motoplazalta:

http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet/tarvikkeet/takavalot/29133/MONSTER-LED-takavalo-Punainen-lasi

http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet/tarvikkeet/takavalot/29132/MONSTER-LED-takavalo-Kirkas-lasi

http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet/tarvikkeet/takavalot/31406/MONSTER-LED-takavalo
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Natking

Se olis ekat milekset vedetty valkoisella salamalla. Huomenna vahan saatoa ja uudet oljyt. Ja ruuvailee kamat kiinni mikka piti ruuvata jo syksylla, esim moottori  :-[
Just trying to be different (like everyone else)

JaZZo

Nokialle cruisingiin lähdössä, josta onnistuneesti myöhästyimme. No mut, nesteen kahvi on hyvää, tiet on karmeessa kunnossa ja auringon laskettua siellä on kylymä. Mutta tälle kaudelle tota on taas koeajettu nyt yli sata kilsaa eikä menny mitään muuta kuin keulasta stefa. Uuden kytkinkruunun/laturin myötä tuo nyt lataa ja kytkinki pelaa moitteettomasti. Soittokiireiltä ja koululta kun ehtii niin ruuvataan lisää taas..  8

Tuo värkki vois kyl toisaalta olla maavaraltaan matalampi.. en tiä prkl.  :-\
Shovelpiä

JPP

Pikku hiljaa etenee projekti. Onneksi toisella pyörällä pääsee ajeleen niin ei älytöntä kiirettä.

mirka

äsken ylen puoli ysin uutisissa kerrottiin, että pyörät menee hyvin kaupaksi nyt. Oli aiheesta haastateltu Biketeamissa ja hd of helsinki
Hd of helsingin karzza kertoi, että miehet ostaa touring pyöriä ja naiset sportstereita...

filtteri

nyt tais tulla karzzalle bannia :D

Hemuli

Pöh, eihän toi todista mitään muuta kuin että naiset ymmärtää hyvän päälle ;D...

flhx

Olenks mä sitten nainen kun pääsin just käpistelee tullista saapuneita daytonan swappilöytöjäni, kahta sportyn pikkutankkia ja diggaan niistä ihan vitusti? Toinen vielä oikein ah niin autenttisen näkönen kulahtaneessa harmaassa maalissa, ihan jo antaa anteeks senkin että on isot (hieman elämää nähneet) harley tarrat kiinni. Toi on just sellanen mikä menee tollasena kiinni pyörään, sille ei saa tehä mitään.

Toisaalta Karzzan mukaanhan olen mies kun ajan touringilla. Olenks mä sitte joku transiitti tai metrogamohoususeksuaali? Hitto kun on tää identiteetin löytäminen nykyään vaikeeta kun on niin paljon vaihtoehtoja.

erakko

tässä mikään kiire vielä ole, ajokausi ei ala ihan vielä. vaik aika tarkka aikaraja sillekin kyl olis..  ::)
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

flhx

Älä pidä mitään kiirettä, hätäsimmät on jo kerenny hajottaakin pyöränsä... Mooren pajalla kuulin että pääsiäisen jälkeen rahdattiin sisään jo ensimmäinen kolaripyöräkin..

Hemuli

Kai se olis pitäny muotoilla naisetKIN... Mä voin ottaa sen kulahtaneen sportintankin huomaani, meet kuitenkin ja pudotat sen tai jotain ;D...