FXR:n laatikon ja rungon väliset kumityynyt?

Aloittaja Jute66, 11 tammikuu 11, 19:13:43

« edellinen - seuraava »

Jute66

Käsittääkseni oli parin hinta mutta kuulemma todella tiukka. Tässä olen nyt vähän välikätenä kun mopo on Mr. Pihlaksella rakennettavana ;D kun itse ei firman kiireiltä ehdi.. Molemmat touhutaan osien hankinnassa, hiukan on tuota välimatkaa eikä ihan joka päivä ehdi käydä katsomassa kuinka edistyy, onneksi on tuo naamakirja ;) Kai se näinkin onnistuu.
Jos flhx ei luopune omistaan, tilailen ne loimaalta, jenkkilästä postin kautta ei mitään järkeä.

filtteri

näyttäis olevan sama pusla kun putkirunko buelissa numeron perusteella jos tieto helpottaa osa hankintaa.

flhx

Lainaus käyttäjältä: Jute66 - 12 tammikuu 11, 16:55:56
Käsittääkseni oli parin hinta mutta kuulemma todella tiukka. Tässä olen nyt vähän välikätenä kun mopo on Mr. Pihlaksella rakennettavana ;D kun itse ei firman kiireiltä ehdi.. Molemmat touhutaan osien hankinnassa, hiukan on tuota välimatkaa eikä ihan joka päivä ehdi käydä katsomassa kuinka edistyy, onneksi on tuo naamakirja ;) Kai se näinkin onnistuu.
Jos flhx ei luopune omistaan, tilailen ne loimaalta, jenkkilästä postin kautta ei mitään järkeä.

Löyty kaksi kpl uusia, orgisversioita, juurikin niitä kolmiraitamalleja.

Pistän Jute66 yv:n...
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.