Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kurapyörä ketju.

Aloittaja rodchop, 23 elokuu 14, 10:50:53

« edellinen - seuraava »

rodchop

Kuinkas moni arvon foorumilaisista harrastaa Motocrossia & Enduroa ?
Tuli hankittua itselle yli 20 vuoden tauon jälkeen Ktm 250 Exc-F.
Piti löytää jokin mielekäs urheilu laji, voin sanoa että pirun kivaa ollu. Tullu kesän aikana kierrettyä eri ratoja.

Hyvät vinkit ajomestoista kelpaa, myös kimppa ajelut kiinnostaisi.
Jne...
HOG Forever Forever HOG

Tuomo

Minkälaista hommaa toi enduro on?

Finne på Novemberkåsan 2006

Beta cross country morva 17.9.2011

itellä kun on kilvellinen ja hiukan raskas peli niin ajamiset rajoituu hiekka- ja metsäautoteille

Piese

540Exc:llä tulee kuntoiltua ympäri vuoden.

JPP

KTM 450 EXC:llä tulee liikuttua 10-11kk vuodesta. Marraskuu ja joulukuu yleensä sellaisia että piikeillä ei voi ajaa ja nappula ei pidä :)

SOHVELI-76

Husaberg FE501 viimeksi eilen.
0405691644

rodchop

Missä tuo viimeine kuva otettu ?
HOG Forever Forever HOG

Greasemonkey jake

pari ktm400exc:tä löytyy kaverin tallista+450exc joilla pidämme itseämme sairaslomalla talvisin ja uusin hankinta ktm690smc takaa, ettei kesällä näe tervettä päivää...

ajelemme enempi hiekkateitä, sähkölinjojen huoltoteitä ja talvisin jääratoja... suohon uppoaminen on niin 80lukua,joten me vältämme moisia "talkoita"... lisäksi olemme ylittäneet 40ikävuoden rajapyykin, joten koitamme välttää "yltiöpäisiä" tempauksia, koska kroppa ei enää kestä kolhuja samaan tahtiin, kuin 20 vuotta sitten...
If the river was whiskey, and I was a diving duck, I would never come up...

SOHVELI-76

0405691644

rodchop

Eilen käytiin vihdissä rälläämässä ;D
Etualalla mun musta tarroilla kustomoitu Exc F 250 Taustalla kaverin 450 Exc F

Tuossa mun Tyyli näyte Hillglimpistä
https://www.youtube.com/watch?v=1kU4a5i4uIE
HOG Forever Forever HOG

j

525 exc

Mitä enempi kiviä ja juuria - sen parempi!

Talvi on kuramopoilijan elämän parasta aikaa!

j

Springveli

Honda XR 650R -00

Tolla on nyt tullu parivuotta kaatuiltua!  ;D
Sitä ennemmin XR 400R
Kesällä nappulat ja talvella piikit alla.
Kaikki helpot ongelmat on jo ratkaistu.

issakka

Kerran oon päitsin ajanut. Sen ajoin 200cc kotarilla.
Nyt alla vanha YZ 400F johon olen laittanut valot.

Viime vuonna meni jalka poikki salibandyssä  ja tässä ollaan ihmetelty tähän asti kun titaani märkii... saas nähdä pääseekö ajamaan tänä talvena...
Sarolea -29, 2kpl ic 350cc -49, 3kpl ic  m-49, Lambretta ld-125 -52, 2 kpl ic m-56, J635 -57, jytäri

jukkajänis

Wmc-green team, rasva-apina jake kirjoitti, että yli 40.senä ei kannata yrittää mitään yltiöpäistä!
Se on muutes totta, iskä 49v arvioi kawasakin liito-ominaisuudet hieman pieleen ja junior 11v näyt-
tää miten otetaan "ilmaa alle"!

flhx

Lainaus käyttäjältä: jukka.j.jänis - 30 elokuu 14, 22:18:42
Wmc-green team, rasva-apina jake kirjoitti, että yli 40.senä ei kannata yrittää mitään yltiöpäistä!
Se on muutes totta, iskä 49v arvioi kawasakin liito-ominaisuudet hieman pieleen ja junior 11v näyt-

Tallilla onkin ollu pitkään helevetin tylsää kun ei oo sattunu mitään ja jänikselläkin keho on säilyny ehjänä. Ehkä ny viimeinkin saadaan asioihin muutos. Toi on muuten mun kummipoika, toi nuorempi, siis se joka osaa ajaa eikä upottele kalustoaan kosteikkoihin.

Mulla ei oo ikinä ollu kurapyörää vaikka asuinkin maaseudulla koko lapsuuteni. Nulikkana ei ollu varaa ja sitten kun olis ollu ni keho oli jo valmiiks hajalla. Nytkin ranne niin romuna ettei ysimillinen meinaa räpylässä pysyä radalla.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

rodchop

Lainaus käyttäjältä: jukka.j.jänis - 30 elokuu 14, 22:18:42

Missäs päin tällänen monttu sijaitsee, mikäli salaista tietoa niin YV keksitty ;)
PS. hienoja kuvia
HOG Forever Forever HOG