Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Eriskummallisimmat härvelit

Aloittaja Tuusulan T-Bone, 21 lokakuu 09, 16:54:30

« edellinen - seuraava »

Smokie

Mulla on ollut pitkään haave tehdä roskis-pasi. Kuorma-auton renkaita vaan kyljet täyteen, KFOR kylkeen ja vaikka apinan moottori voimalähteeksi.

Mike LeCoq

Onko Smokie vanha fasse, vai mistä idea nimenomaan KFOR -pannun valmistamiseen?

Smokie

No voi se olla vaikka UN tai PUNAINEN PUOLIKUU tai vaikka Jalasjärven Jäte jos se sua helpottaa. En ole aatteellinen _millään_ tasolla ja sotajutut ei voisi vähempää kiinnostaa. Roskispasi olis silti hyvä olla kaiken varalle.

Mike LeCoq

No oho.. Olipas arka aihe. Kuhan kyselin, kun olin ite Kosovon reissulla aikanaan ja "fasse" on siis vaan nimitys vanhalle rauhanturvaajalle.

Smokie

Ai jaa, no mistäs juntti tommosia tietäis ;D Mä luulin että fasisti... Pyssyä mulle ei oo armeijan jälkeen annettu, takaisin en oo sinne kysellyt eikä ole myöskään pyydelty. Ilmakivääriä oon harkinnut kun naakat muutti alivuokralaisiksi... Tässä eriskummallinen edesmennyt kisamoponi joka oli kuuluttajan mukaan hämmästyttävän ruma ja hämmästyttävän nopea.

Mainittakoot vielä että en minä ainakaan pahastunut mistään. Tämä tekstiviestiviestintä on vaan joskus vähän hankalaa..

Mike LeCoq

Joo aattelin, että mahdollinen ex rt-mies tajuaa heti tosta fassesta. Ymmärsin itekin jälkeenpäin että senhän voi myös käsittää fasistiks. :P Mutta mitäs kisaa tollasella fillarilla on ajettu?

Tomppa68

Mitä eroo on rauhanturvaajalla ja fasistilla??

Smokie

Tuolla härvelillä ajettiin mopoendurancea. Tossa ollaan tulossa 2h asfaltti + 1h crossi yhdistelmäkisasta. Saatiin rautapersepalkinto kun penki putos crossikisan ekalla kierroksella ja istuttiin rungon päällä. Hauskaa hommaa, ei oo vaan jostain syystä enää tullut ajeltua.

Jack

Lainaus käyttäjältä: Tomppa68 - 02 kesäkuu 12, 13:57:15
Mitä eroo on rauhanturvaajalla ja fasistilla??

tomppa, tosta vois joku vetää palkokasvin nenuun.

onneks mua ei haittaa jos fasistiks sanotaan ;D
Flatheads!!!

Tomppa68

No mie oottelin rivakoita vastauksii mut ei tullu  ;)
Mie oisin ite vastannu, että kolmimetrinen piikkilanka-aita.

Eiku perkl.... eihä tää huumoriosio ollukka, zorry  :-[ 
no laitetaan kaljan piikkiin (jota pääsen juomaan tunnin kuluttua ku pääsen iltavuorosta)

SOHVELI-76

0405691644

erakko

Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Hemuli

Onkos paavillakin ollut joskus hippivaihde päällä?  :D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

petejiiii

Pitäis olla korkeempi kupu - eihän tuolta näkyis kun hiippalakki ja heiluttava vanhan ukon käsi

Santtu