Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pingel tärisee OFF-asentoon

Aloittaja kessu, 17 huhtikuu 14, 07:04:02

« edellinen - seuraava »

kessu

Niin, onko jollekin muulle sattunut vastaavaa? Kaveri, joka ei paljon nettiä käytä eikä muutenkaan jaksa liikoja pyöräänsä ropailla soitteli mulle eilen ja kyseli jos mä kävisin hakemassa sille uuden hanan.
Kuulemma paikallaan ollut Pingel oli perseestä koska tärisee pyörän käydessä pois päältä, pyörä stumppaa eikä bensaa virtaa riittävästi. Letkussa on lasinen suodatin mistä kuulemma näkee pyörän sammuttua kuinka bensaa valuu vain tipoittain takaisin letkuun.

Kävin ihmettelemässä tilannetta ja koitin pari kertaa sanoa ettei tota parempaa kait olekaan, ja korjaussarjakin maksaa alle parikymppiä mut se nyt haluaa jonkun muun tilalle ja mulle jäi ehjä pingel. Purin hanan kotona eikä siitä löytynyt tukoksia tai muutakaan ihmeellistä.

Googlailin jo tuota ongelmaa ja pari kohtalotoveria löysin, mut ilmeisesti ei oo mikään laajempi ongelma?

Pyörä on rakenneltu EVO softail, kait sitä konettakin on jotenkin piristelty. Sellanen möhkörengas-H&D ja Marlboro-mies hengessä väsätty. Paukkuu ja jytisee.

Myykös niitä Golanin hanoja täällä härmässä kukaan? Vai pitäiskö vaan kasata pingeli uusiksi korjaussarjalla ja työntää se hanan vipu pidemmälle jos toi johtuis siitä et se varsi on niin pitkä et se aiheuttaa sen kääntymisen?

Spöke

Kyllä uskomattomalta tuntuu, kandee heittää se lasinen suodatin kuikkaan, vika voi esmes olla juurikin siinä. Ei sinne suotimeen bensaa kuulukaan tulla, kuin tipoittain.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Hemuli

Joku tuossa juuri manaili Pingeleitä että ne saa korjata vuoden välein. Itselläni ei ole ollut mitään ongelmaa ko. tehtaan tuotteiden kanssa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

kessu

No, katellaan jos tää joskus selviäis. Kävin Lempäälässä aamupäivällä ja tilaukseen meni Golanin hana, jospa se vaikka toimis paremmin.