Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Lujaa laatua STD...

Aloittaja Raimo-Raato, 13 huhtikuu 14, 15:29:52

« edellinen - seuraava »

Raimo-Raato

Kansipultit melkein sattuneet suoraan STD:n replica kansissa  >:(
A.K.A. Rambe

Tuusulan T-Bone

Aika hyvin on osunu kohtisuoraan... ;D

Mulla ei oo kokemusta kuin yhdestä parista STD:n kansia. Ne maksaa tyhjinä yhtä paljon ku sössön shovelin kannet täydellisinä. Ongelmaluettelo kyseisestä parista:

:P Kierteet miten sattuu
:P Palotila muistutti tippukiviluolaa
:P Kansitaso kuin "Äänisen aallot"
:P Upotus sylinteriputkelle soikea -> ei mahtunu paikoilleen

Ongelmaluettelo asentamistani S&S kansista:

Long John Stroker

Juvakka

"Paljonhan näitä on tehty, mut ei nää aina onnistu."
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Don Quijote

Oho! Olen aina ollut luulossa että STD on laatumerkki??
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

erakko

Onkos nämä Ramben kuvissa olevat näitä STD:n uuden tulemisen kansia vai ajalta ennen konkurssia?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: erakko - 14 huhtikuu 14, 08:53:56
Onkos nämä Ramben kuvissa olevat näitä STD:n uuden tulemisen kansia vai ajalta ennen konkurssia?

Vai ajalta ennen uutta konkurssia ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

erakko

No onko se jo ehtinyt uudestaan nurin?  :o
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Hemuli

Ei, mutta jos laatu on tuollaista niin ei siihen kauaa mene...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Raimo-Raato

Joo aika uskomatonta kuraa hintaansa nähden. Tämän vuoden puolella tilattu W&W:n kautta niin uskoisin olevan vimosimman rypistyksen tuotoksia.

Tossa tutkin tarkemmin niin näyttäis olevan reikien suunnat ihan miten sattuu toisiinsa nähden. Alkuun luulin että kaikki samaan suuntaan kallellaan.
A.K.A. Rambe

eeko

Voisi käyttää ilmaisua "juosten kustu".
-eeko

flhx

No juu, kyllahan taalla valilla tuntuu etta toi "Proudly made in the USA" on lahinna varotus etta ala tata roisketta ainakaan osta...Muutamissa muissa(kin) kuin motskarijutuissa huomannu etta toi tarra ois kannattanu jattaa pois kun tyonjalki on niin suolettoman huonoa ettei ainakaan kannattas taalla kehua etta kotimaassa valmistettu...(Tulee mieleen aina noista tarroista yks Simpsonien jakso jossa perhe sekoili jossain vieraassa maassa ja pakeni vihasta alkuasukasjoukkoa USA:n suurlahetystoon. Vihanen vakijoukko lahesty ja lahetyston porttia ruvettiin sulkemaan, portissa tarra tyylilla"proudly made in USA" joten tottakai se jumiutu puolimatkaan)

Toisaalta joku minimipalkkanen mehikaano noi kannet kuitenkin pajalla vaantaa. Todennakosesti viela ilman tyolupiakin ja kotona Julia vaan huutaa eika silta piirakkaakaan oo saanu pitkaan aikaan ni ei kai sita jaksa aina katella kuinka ne kierteet kanteen tuli nylkytettya.

Ostin panhardiin STD:t joskus kai 90-luvun puolivalissa, ne ainakin tuntu olleen ihan ok kamaa(ja aivan saatanallisen kalliit, silloinkin) mutta kuulin etta aikaisemmissa versioissa oli ollu jotain pykimista. Oliko niin etta kansipulttien kierteet(taas) tuppaili korkkaamaan tms?
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Kapteeni sika

Ilmeisesti noi kierreinsertit on valettu kansiin, orkkismalliin, vaikea niitä muuten on noin vinkkeliin saada. Valurilla pikku moka.

Nuppe

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika - 22 huhtikuu 14, 06:10:10
Ilmeisesti noi kierreinsertit on valettu kansiin, orkkismalliin, vaikea niitä muuten on noin vinkkeliin saada. Valurilla pikku moka.

..olikohan "pitkäkin sarja"? - Saattaa olla sutta ja sekundaa muutamassa muussakin, ellei sitten ihan kyläseppämenetelmillä std valmista nuita..
On se hiano!

Raimo-Raato

Reklamoin noista W&W cyclesille niin he tutkivat omat varastonsa ja osassa kansia oli sama ongelma. Tänään tupsahti tontille paremmat versiot. Kierreinsertit erinäköiset näissä.

Kuva 1: Parempi kansi vasemmalla
Kuva 2: Vinksin vonksin kierre
Kuva 3: Bueno kierre
A.K.A. Rambe

Kapteeni sika

Meitin duunis on muutama muotti jossa laitetaan nitrattuja holkkeja valuun. Mut kyseessä painevalumuotit ja niille holkeille on omat taskunsa muoteissa eli niitä ei saa vitullakaan vinoon.

Noi kannet on ilmeisesti hiekkavaluja ja mulla ei ole hajuakaan miten ne insertit siihen hiekkaan ankkuroidaan että ne pysyy siinä kun muotti täytetään sulalla. Mut näyttää siltä että ei sitä ole tiennyt kansien valajakaan. ;D

Jotain kertoo laadunvalvonnasta, tai sen puutteesta, et noin karkeet virheet huomaa vasta asiakas.