Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

leafhill

Tset Tset tsopista käännetty.

Poser Ana

+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

Don Quijote

Cole Fosterin pyörät kyllä hivelee kaikkia aisteja, tämä on mun ikisuosikki:

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Kiwi

Mua taas häirittee joka kerta kun lamppu osottaa johonki muualle ku tielle, sillon se on turha.

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 04 maaliskuu 16, 16:14:52
Mua taas häirittee joka kerta kun lamppu osottaa johonki muualle ku tielle, sillon se on turha.

Saattaa olla vain optinen illuusio, valokuviosta on paha sanoa mitään pelkän umpion perusteella. Toisaalta tuolla vehkeellä tuskin pimeällä juurikaan ajellaan  ;D
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Kiwi

Vahvasti epäilen että suurimmassa osassa pyöristä joissa lamppu on tolleen on ihan normaali umpio. En tosin oo väittäny olevani oikeessa tässäkään asiassa ;D

Make

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 05 maaliskuu 16, 15:47:40
Vahvasti epäilen että suurimmassa osassa pyöristä joissa lamppu on tolleen on ihan normaali umpio. En tosin oo väittäny olevani oikeessa tässäkään asiassa ;D

V-rodeissa on lyhdyn ulkolasi tolleen vinossa ja niitä on aika monta maailmassa. Tosin tossa Fosterin pyörässä ei mahdu kyllä umpion sisuskalut olemaan siinä asennossa, että tiehen asti valoa piisaisi ainakaan ihan oikeesti. Mä oon väärässä, mutta ihan varmasti olette te muutkin.  ;D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: Make - 05 maaliskuu 16, 16:19:37
Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 05 maaliskuu 16, 15:47:40

V-rodeissa on lyhdyn ulkolasi tolleen vinossa ja niitä on aika monta maailmassa. Tosin tossa Fosterin pyörässä ei mahdu kyllä umpion sisuskalut olemaan siinä asennossa, että tiehen asti valoa piisaisi ainakaan ihan oikeesti. Mä oon väärässä, mutta ihan varmasti olette te muutkin.  ;D

No ois pitäny tarkentaa taas tässä että pyöree umpio eikä soikee ;D

Poser Ana

Poser Ana

Redneck

Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

twinspeed

Jotain XR-fiilistä saatu bigtwiniin

Tässä vielä konheesta kuva:

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Kiwi

En oikeen keksi mitä tosta etuvalosta sanois.

Jauhoparta

Moottori on kyllä komee, mutta joku ei nyt kokonaisuudessa täsmää. Vähän ku kaikki olis leväällään  :(

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Jauhoparta - 15 kesäkuu 16, 22:27:24
Moottori on kyllä komee, mutta joku ei nyt kokonaisuudessa täsmää. Vähän ku kaikki olis leväällään  :(

Kokonaisuudessa ei oikein mikään istu positiivisessa mielessä silmään, eli siinä on lievää suurempi ongelma täsmäysten kanssa.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.