Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Kuva o hyvä, esine kuvas o sopperi ja stonga o kauhee...  :D
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Rezi

Niin muuten sais olla. Tästä kulmasta huomaa ettei rungossa ole stretsiä ollekaan. Selkäputki on suora taka-akselilta emäputkeen ja se nuolee takapytyn rokkerboxia. Aika hemmetisti keulii runko. Takarungon putki laatikon alta taka-akselille on lähes vatupassissa ;D

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 28 toukokuu 14, 22:38:31

Miksi se on kauhea? Miten siitä saataisiin parempi? Perustelemattomat mielipiteet ei oikein tuo mitään rakentavaa tähän keskusteluun...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

seppo

Jättö näyttäis olevan sitä luokkaa että katsastusinsinöörille iskis närästys joka ei yhdellä tv mainoksen pillerillä parantuis.

Nuppe

Ihan ku seisontatukikin näyttäis haluuvan hypätä pois kyydistä... Arvostan.
On se hiano!

Rezi

Lainaus käyttäjältä: seppo - 29 toukokuu 14, 22:45:47
Jättö näyttäis olevan sitä luokkaa että katsastusinsinöörille iskis närästys joka ei yhdellä tv mainoksen pillerillä parantuis.
Jättö on arviolta puoli metriä. Kyseessä lienee nykypäivinä rakennetu hippikopteri, eli tietoisuus jätöstä on olemassa. Vois luulla, että prätkä ei menis pilalle muutaman asteen T-paloilla.

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 29 toukokuu 14, 22:37:00
Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 28 toukokuu 14, 22:38:31

Miksi se on kauhea? Miten siitä saataisiin parempi? Perustelemattomat mielipiteet ei oikein tuo mitään rakentavaa tähän keskusteluun...
Minusta tuo tanko erityisen hieno. Se on sulava jatke siroille keulaputkille.

twinspeed

OLikohan kyse siitä edeltävästä chopperista, eli tästä

Itse en ainakaan tuosta stongasta tyykkää. Tanko näyttää harittavan, kuin ei kuuluisi tuohon mopoon lainkaan (kainalot pysyy kyll kuivina kuskilla ;D). Muusta tuossa chopperista tykkään
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

ma^ko

Miksi se on kauhea?

Se on ruma ja tekee typerän oloisen ajoasennon.

Miten siitä saataisiin parempi?

Vaihtamalla?

Perustelemattomat mielipiteet ei oikein tuo mitään rakentavaa tähän keskusteluun...

Hmnnn... kyseessä lienee säie johon jengi postaa kuvia satunnaisotannalla ja ilmaisee mielipiteitään postatuissa kuvissa esiintyvistä esineistä. Mä en oikein ymmärrä miksi pitää erikseen perustella jos jokin näyttää kauhealta tai hyvältä tai jotain silt väliltä.

Lainaus käyttäjältä: twinspeed - 29 toukokuu 14, 23:51:30
OLikohan kyse siitä edeltävästä chopperista, eli tästä

Itse en ainakaan tuosta stongasta tyykkää. Tanko näyttää harittavan, kuin ei kuuluisi tuohon mopoon lainkaan (kainalot pysyy kyll kuivina kuskilla ;D). Muusta tuossa chopperista tykkään

Noup, tuo stonga on mun silmään parempi kuin tuo kaponen suoraan taakse sarvikko, vaikken erityisemmin kulmikkaistakaan stongista pidä.

leafhill

Mä tässä yritän perustella kommenttini stretsin lisäämisestä  ;D

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: leafhill - 31 toukokuu 14, 19:12:56

Mut eihän tuohon täyttä metriäkään sitä stretsiä mahtuis, joten mitä mokomist senttimitoist...  :P

Make

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 31 toukokuu 14, 19:25:43
Lainaus käyttäjältä: leafhill - 31 toukokuu 14, 19:12:56

Mut eihän tuohon täyttä metriäkään sitä stretsiä mahtuis, joten mitä mokomist senttimitoist...  :P

Johan tuo emäputki on tarpeeks kaukana maasta  ;D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Mika_P

Täydellisyyttä hipova soveli HBS:stä  :-* :-*

Nuppe

Lainaus käyttäjältä: Mika_P - 01 kesäkuu 14, 20:37:08
Täydellisyyttä hipova soveli HBS:stä  :-* :-*

"Yksinkertaisesti" vaan niin pirun tyylikäs - ja kapeus oli juurikin kohdallaan, ei pökänny silmille ei.
On se hiano!

JuhaP

Tuo musta Shoveli oli kyllä ainakin allekirjoittaneen mielestä HBS:n hienoin pyörä. Vähäeleisen tyylikäs, kapea ja hyvällä maulla rakennettu. Valitettavasti tuollaiset pyörät jäävät usein palkintoja jaettaessa 360mm takarenkaiden ja "kaikki värit paletista käyttöön" -maalausten jalkoihin.  :'(
FXRT bagger '92 | FXSTC '95 jäykkäperä kopteri