Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

Jack

mä oon samaa mieltä tosta milleniumista.  Ja komppaan hemppaa, että pitkällä keulalla stretsauksen
merkitys korostuu. Mäyräkoiria on tässä maassa liikaa.

Ja tänään oli kyllä käyttöä nastarenkaille. jenkkisiilikin olis kiva... ;D

Jack
Flatheads!!!

Tuusulan T-Bone

Siis mit vit**?? Eikö pituus ole sellaisenaan kaunista...? :D ;D ;)

Joo, itsekin samaa mieltä kuin edelliset, retsiä pitää olla. Mutta sopivasti, liika retsi on sekin typerän näköistä. Mistä päästäänkin tuon toisen ketjun aiheeseen: kuinka paljon retsiä on "sopivasti"?

Samaa mieltä rodchopin kanssa muuten tosta eturenkaastakin...
Long John Stroker

Hessu

Mitäs vikaa tossa 60 pinnasessa etupyörässä ja jenkkisiilissä on. Närästääkö kun meillä ei jää fleda porakoneen istukkaan kiinni?

rodchop

Lainaus käyttäjältä: Hessu - 11 joulukuu 09, 10:01:04
Mitäs vikaa tossa 60 pinnasessa etupyörässä ja jenkkisiilissä on. Närästääkö kun meillä ei jää fleda porakoneen istukkaan kiinni?
60 pinnasessa ei mitään vikaa tuohon pyörään toi vaan näytti liian paksulta & pieneltä... Miten niin fleda kiinni ei tää tötterö nyt niin pitkä oo ;)
Pitkätukka hipin rentuthan on asia erikseen. Eihän niihin voi muutenkaan  luottaa ;D ;D ;D
HOG Forever Forever HOG

Jack

Totally OT:

niin siis ku olis edes siili.... 8)
Flatheads!!!

akrapu

Hieno boat tail replica, olkaa hyvät.

Edit: Sössin kuvan kanssa jotenkin. Täältä löytyy isompana:
http://www.sundance.co.jp/gallery/s_glide/s_glide.html

Edit Kokkonen: kokeilen jos onnistun linkityksessä...

- akr

Tuukka

Tosta boat tailista ei saa kyllä hienoa millään... Karmeinta disainia mitä tehdas on päästänyt linjaltaan ulos. Ikinä. :o
C.O.G.

Kokkonen

Mä taas tykkään. Ei siitä boattailista hienoa muuttamalla saa, se on ihan hyvä noin. :)

Vissiin senvarran vanhaa tisainia et alkaa kolahtaa jo meikäläiseen. ;D

Mut kopio on kopio. Tässäkin.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Timppa62

Veneperä on kyllä karmeimman näköinen mp-tekele ikinä mun mielestä. Samaa mieltä oon aina ollut myös Deucesta. Keula ja perä eri prätkästä.

akrapu

Heti syntyi keskustelua, arvasin  8). Ja tässä aito.

- akr

JaZZo

siis toi veneperähän on niin ruma että se on hieno!   ;)
Shovelpiä

Tuukka

Ei se kyllä ole. Tosta tulee ensimmäisenä mieleen tunturi trial special...
C.O.G.

Hemuli

Laitetaas välillä jotain OIKEESTI hienoa, pöllitty Church of Choppersin (COC) blogista:

http://churchofchoppers.blogspot.com/2009/12/schwartzkopf-fxr.html?zx=84ff607672fb05b0

Melkein yhtä hieno kuin Sportsteri ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Juhana H

Siis aivan sa.tanan FXR:)
Näppärästi laitettu vielä matkamallin laatikko,
painopiste putoaa ja öljytilavuuskin kasvaa...

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Juhana H - 16 joulukuu 09, 14:49:11...Näppärästi laitettu vielä matkamallin laatikko,
painopiste putoaa ja öljytilavuuskin kasvaa...

Aika yleinen kikka ja varmaan helppo toteuttaa tuollaiseen aftermarketrunkoon - alkuperäisessä joutuu sen keskipalkin siirtämään eteenpäin ja keksimään jalkatapeille uudet kiinnikkeet.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957