Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

Jude

Ylempi Amerikoista, Joe, Hated of the world.

http://www.hatedoftheworld.com/

Rezi

Slimmi ja hieno on Rysty. Huomatkaa öljytankkiin pakoputkille tehdyt montut. Tanko saa toki olla törkeä, mutta tuo on jo ehkä ruma sekä takuulla hankala. Tuon snadin tankin bensoilla ajaa varmaan lähes 100 kilsaa ;D

leafhill

Natking

Hieno peli, mutta jotenkin ei oikeen istu silmaan toi tyhja tila lootan ja satulan valissa.
Pistas nyt jotain siihen, vaikkaka remmiahtimen???  ::)
Just trying to be different (like everyone else)

eeko

Oisko öljytankki mitään?  ::)
-eeko

leafhill

Tuo suuri tyhjyys öljyosaston kohdilla tuo keveyttä stuukkiin, mutta se remmiahtaja toisi keveyttä kulkuun  ;D
Tässä toinen kuva:

Öljytankkina toimii toinen puolisko bensatankista.
Tämä on HammerSyclen rakentama laite.

Rezi

Onhan tuo Rysty huikea pyörä. Öljytankin puutos tuo polkupyörämäistä keveyttä lookkiin. Ohjaustangon turha vaakaputki veks ja kevyempi vähemmän lattarautamainen pidike pakoputkelle niin pyörä on täydellinen.

Toisaalta nämä alle viiden litran bensatankilla varustetut laitteet ei oikeasti ole ajopyöriä. Veikkaan, että halkaistun sportytankin puolikkaaseen mahtuu kolme litraa bensaa.

Kiiski

Se lattarautamainen pakoputkenkiinnike on orgis työkalulodjun paikka jota ainakaan mä en möbilistinä lähtis laikalla irrottaa vaikka olis kuinka ruma.

JPP

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 28 kesäkuu 13, 10:04:05
Se lattarautamainen pakoputkenkiinnike on orgis työkalulodjun paikka jota ainakaan mä en möbilistinä lähtis laikalla irrottaa vaikka olis kuinka ruma.

Minäkin jouduin sen lisäämään orkkis runkoon kun joku oli innoissaan rälläköinyt sen pois aikoinaan.

Pogo seat, Linkert ja magneetto. Luotto osat :)

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: JPP - 28 kesäkuu 13, 10:25:07
Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 28 kesäkuu 13, 10:04:05

Minäkin jouduin sen lisäämään orkkis runkoon kun joku oli innoissaan rälläköinyt sen pois aikoinaan.

Pogo seat, Linkert ja magneetto. Luotto osat :)

Puhutte herrat vähän mutta asiaa!
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

petejiiii

race-pannu born free showsta

jerppe

Flathead.

Make

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Rezi

Pulttaa prätkään jotain törkeää ja sitä pidetään sairaan siistinä ;) Kai tuo on sitten tosi hieno.

Minusta tuo tuulilasipömpeli on ihan hirveä. Muuten siisti pyörä.

twinspeed

No joo, on se ainakin tuosta kuvakulmasta ja tuolla tapaa hiukkasen liioiteltuna liian räikee käikäle; takaa päin oli parempi ja pienemmän olonen.

Olen minä kyllä tuollaisia suoria, itse väkästeltyjä etuklaseja nähnyt, jotka on ihan makeitakin olleet. (En nyt heti kuitenkaan löytänyt kuvaa sellasesta.)
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."