Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Big Twin

Aloittaja Kokkonen, 02 lokakuu 09, 19:31:17

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

flhx

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 11 helmikuu 12, 23:08:07
Kaks ahdinta!  ;D

NEROKASTA !! Kyllähän nyt V2 moottoriin pitää vähintään kaks ahdinta pistää ! Etupytylle pakokaasuahdin ja takimmaiselle remmi ?
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Don Quijote

"...ahdin suo antejaan..."

Vai miten se laulu menikään...?  ;D ;D
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

flhx

Terveisiä Mikelle....

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: Tony - 11 helmikuu 12, 21:44:59
Dosa oma laitos ennen vinkua, eli sana on vapaa ja heittää ideoita saa myös.. tosta pyörästä on oikeastaan jäljellä tekniikka+runko ilman perää

Ihan näppärä peli, en vaa oikeen diggaa leveistä takakummeista tai billetistä. Mut silti voisin tommosen ostaa jos varat riittäis. Maalauskin on hieno. Eikä oo etulokaria ;)

Unohin mainita tossa edellisessä viestissä että miten hieno toi peltikeula onkaa ilman etulokaria.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: flhx - 11 helmikuu 12, 22:06:09
Lainaus käyttäjältä: KK - 11 helmikuu 12, 21:36:39
Mutta eniten haluaisin lukea tämän foorumin ehdottomasti kovimmilta rakentajilta/tyylipoliiseilta tekstiä ko. laitteesta.. Tai lähinnä mitkä osat on laitettu väärin tai hän olisi tehnyt toisin.
Koska tolla nyt ihan selvästi tarkotettiin mua...

Eiku sillä tarkotettiin mua, koska mä oon tän foorumin ehdottomasti kovin tyylipoliisi. Aloittaisin heittämällä ton kusilampun helvetin kuuseen. Juurikaan rumempaa lamppu/keulayhdistelmää ei taida olla olemassakaan.

Muoks: unohdin lisätä kasan hymiöitä ja persiöitä. Semmonen oksentava hymiö sopis tähän oikeen hyvin.
Long John Stroker

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 12 helmikuu 12, 15:07:31
Lainaus käyttäjältä: flhx - 11 helmikuu 12, 22:06:09
Mutta eniten haluaisin lukea tämän foorumin ehdottomasti kovimmilta rakentajilta/tyylipoliiseilta tekstiä ko. laitteesta.. Tai lähinnä mitkä osat on laitettu väärin tai hän olisi tehnyt toisin.
Koska tolla nyt ihan selvästi tarkotettiin mua...

Eiku sillä tarkotettiin mua, koska mä oon tän foorumin ehdottomasti kovin tyylipoliisi.

Eiku Makoa sillä tarkotettiin. Mut se on vaan poliisi, vailla mitään tyylitajua.  ::)
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

mopar72

Toi kusilamppu raaseri on mun mielestä erittäin hienosti onnistunut persoonallinen yksilö ja hyvin mielelläni katselisin siitä lisä fotoja.

Joo mä kans, et ymmärtäs mikä on siistii ja mikä ei. ::)

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 12 helmikuu 12, 16:47:19
Eiku Makoa sillä tarkotettiin. Mut se on vaan poliisi, vailla mitään tyylitajua.  ::)

Minä minkään sortin poliisi? Tota voi pitää tarpeettoman rankkana henkilökohtaisena vittuiluna, oikeasti. Mitä taasen tulee tuohon kyykkylehmään, niin kommentoin sitä ehkä jos/kun näen sitä kuvia hieman valmiimpana. Lehmäkeula klipareilla on ainakin hyvin persoonallinen ratkaisu.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

B 50

http://images60.fotki.com/v778/photos/6/9586/10368533/012712GNRS148-vi.jpg
Ei hirveemmin tän tyyliset ole säväyttäneet ennen tätä. Vahvasti samaa fiilistä kun 40-luvun taildraggereissa ja tuoreemmissa lowridereissä, siis autoissa. Miten lämmin pitää kesäpäivän olla että pyörä sulaa noin renkaidensa ja tekniikkansa päälle?

Kiwi

^paljon, onhan etuvannekkin lämpölaajentunut aika valtavasti. ;D Olis muuten muutamalla muokkauksella ja kosaania näyttämällä juurikin auringon paistetta nähnyt fillari.

flhx

Niin, tuommoisen ^taildraggerin hirveyttä ei pysty sanoin kuvaamaan.

Alla hieno shoveli jossa paljon vintagepalikkaa(kin) kiinni.Omistajan nimi Jason Hampton,löysin just yhen Horsen jossa toi esitelty enkä kiihkoissani löytänyt äkkiseltään netistä parempaa kuvaa tuosta. Fantastinen laite.

Tuusulan T-Bone

Siis tommonen mulle tulee. Tosin snadisti pitemmällä keulalla.
Long John Stroker

Tuomo

eli siis tämmönen  ;D

arho

Miks tonne tankin ja kansien väliin pitää jättää tommonen kauhea väli, sorsat lentää välistä!!
Tai niinku toss jälkimmäisessä 747 jumbojetti ::)
Do it doggystyle