Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kuvia menneilta ajoilta

Aloittaja Hemuli, 25 syyskuu 09, 09:23:25

« edellinen - seuraava »

Lehtonen

Redneck

Jep  :P  kuvassa on ajatonta viehkeyttä. 
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Natking

En tieda oliko tama sivusto taalla mutta oli tai ei, aika hienoa kuvasatoa.

http://theselvedgeyard.wordpress.com/
Just trying to be different (like everyone else)

Kokkonen

Ensimmäinen Grossglockner mäkikisa Itavallassa, siis ilmeisesti vuodelta 1935:

Glossglockner Trophy
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Don Quijote

Lehtiartikkeli vuodelta 1968, samana vuonna päästin itse ensimmäisen rääkäisyni  8)

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

VK-spezial

Vaasalaisia ajelulla maakunnassa joskus 60- 70 luvun vaihteessa. Kalustona caferaaserii ja sopperii  ;D

VK-spezial

Lisää vaasalaista kuvaa, nyt 50-luvulta. Speedwayn SM-sarjan ottelu vanhalla Hietalahden kentällä. Radalla ei ollut vielä aitaa yleisön ja kuljettajien turvaksi. Ainut mikä erotti katsojat radasta oli köysi  ::)

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: VK-spezial - 19 helmikuu 12, 11:21:13
Vaasalaisia ajelulla maakunnassa joskus 60- 70 luvun vaihteessa. Kalustona caferaaserii ja sopperii  ;D

Aijai... taitaa olla tsopperissa aikakauden pykälien mukaan laiton takalokari ;D - eikös sääntö ollut joskus niin että sen piti ulottua taka-akselista katsottuna kello yhdeksään? Noi kuraläpät on kyllä hienoja aikakautensa tuotteita...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

erakko

^ joskus? Mun muistin mukaan siitä ei oo ku 25 vuotta korkeintaan!  ;D

Yhdessä prätkäs näyttää olevan kilpi edessäkin,mut vain yhdes. Osaako joku sanoa milloin etukilvestä on luovuttu?  ???
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: erakko - 19 helmikuu 12, 21:30:21
Osaako joku sanoa milloin etukilvestä on luovuttu?  ???

1972... +/- 1vuosi. Ja sen akselintasalle ylettyvän lokasuojan sai tehdä sil kuralapulla.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

filtteri

tuuttien myynti alko -70 joten 60luvun puolelta tuo kuva tuskin on :P

ma^ko

Tuossa Vaasalais tsopperissa on kyllä lokasuojaa pahempi kriminalismi sekä hoijakka että stonga, ei kumpikaan saanut nousta ku max 40cm satulan alimmasta pinnasta tai jotain sellaista, niihin jopa suht hanakasti puututtiin aikanaan.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

VK-spezial

Ootte muuten oikeassa. :)  Kuva on 70-luvun alkupuolelta. Huomasin muistakin kuvista, että etukilpi puuttuu ja tuuttihondakin niissä esiintyy.
Tsoppperi sen sijaan on tehty 60-luvun loppupuolella. Mallia on saatu MC-nytt lehdistä ja osiakin on tilattu ruotsin puolelta Roffesilta. Loppufiilikset on saatu tuon ajan kulttuurielokuvista. Seniorit ovat kertoneet, että poliisit liikkuivat Vaasassa pääosin polkupyörillä, eivätkä saaneet hulikaaneja kiinni. Joskus saattoi tosin autopartio yllättää ja järjestää pikaratsian, mutta silloinkin puututtiin lähinnä roiskeläpän puuttumiseen ja ajovalojen kuntoon.

Alanharrastajia kirjaston montulta:

VK-spezial

Lisää reissukuvaa. Pyöristä löytyy korkeaa stongaa ja karvaa , mutta ei roiskeläppiä ;D
Herrasväki ottaa aurinkoa tien penkalla :)

Mike LeCoq

Komeita kuvia VK-spezialilla, just näitä ainakin meikäläinen kaipas. Mutta mutta, ite selailin taas tota Selvedge Yardia ja törmäsin tähän kuvaan:

Oon suhteellisen märkäkorva harrikkamaailmassa, mutta luulin sentään osaavani jo erottaa shovelin ja rautiaisen, esim tönärien linjoista. Ton kuvan kanssa piti vähän raapia nuppia, että mikäs helvetti tää on.. Onhan näitä kaikenlaisia sekasikiöitä, mutta onko porukalle kuinka tuttu tollanen 45 Magnum konversio? Eli 900cc Sportin pytyt ja kannet lättäpään alakerralla.