Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Bensahanoista

Aloittaja petejau, 07 maaliskuu 14, 13:41:58

« edellinen - seuraava »

petejau

Fxr tankkiin bensahana kierre ilmeisesti 22x1 letkulähtö vasemmalle.
Ajatuksena olisi laittaa dementikon (vacuum) hana.
Mistä hd vuosimalleista vacuum hanat sopivat.Vai onko järkeä yleensäkään hankkia oem hd hanaa.

maick

Yhteensopivuuteen en osaa vastata, mutta jos päädyt käytettyyn alipainehanaan, niin tsekkaa että kalvo on ehjä ja kunnossa. Niitä ei löydy varaosahyllyiltä vaan on hankittava koko hana. Mutta jos toimii niin silloin ihan käypänen peli. Dementikollekin.

tuuba

Laita pingelin hana on hiukan kallis mut on hjuva  eikä vuoda sulle sopis vissiin 6000 sarjanen
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

Hemuli

Kaikki orkkisvakuumihanat käy. H-D ei ole muuttanut bensahanojen kierettä sen jälkeen kun siirryttiin tuohon isoon ulkopuoliseen kierteeseen.

Ei alipainehanoissa mitään vikaa ole, en ole vielä törmännyt yhteenkään kalvovikaiseen.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

arho

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 11 maaliskuu 14, 09:04:37

Ei alipainehanoissa mitään vikaa ole, en ole vielä törmännyt yhteenkään kalvovikaiseen.

Minä olen;) 2002 mallisessa Electrassa. Oli sitten vittumainen yrittää jynssätä sitä hananpuoleista lohkoa ja enskavetoa talven jäljiltä puhtaaks kuivuneesta bensasta ja lisäaineista! (eikä kaikki lähtenytkään) >:(

Oli kalvo pientä reikää täys! Ja ainoastaan valoa vasten erotti ne pienet reiät!
Do it doggystyle

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: arho - 12 maaliskuu 14, 17:23:11
Minä olen;) 2002 mallisessa Electrassa. Oli sitten vittumainen yrittää jynssätä sitä hananpuoleista lohkoa ja enskavetoa talven jäljiltä puhtaaks kuivuneesta bensasta ja lisäaineista! (eikä kaikki lähtenytkään) >:(

Oli kalvo pientä reikää täys! Ja ainoastaan valoa vasten erotti ne pienet reiät!

Olen tavannut samanmoisia kaksi, Fättärissä ja Kingissä, toinen vikoja EVOi ja toinen TC. Epäiltynä oli nykybensa, pane tiiä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

petejau

Tuli tilattua kiinalainen cromi perus hana.Hemulin viestin jälkeen ostin myös käytettynä ilmeisesti 96 vuosimallinin vacuum hanan.Sopii kierteelle.Kiitokset vastanneille. Ja nyt jatkan  näitä hd aloittelijan tyhmiä kysymyksiä.Hankalia nämä vuosimallien perusteella olevat osat, kun tankin korkkejakin hd myyjä tarjos 96 up malleja.Ei osannu sanoo sekään mikä on erona.

Hemuli

Tankin korkkien kierteissä on hienoinen halkaisijaero. Nousu on sama mutta oliko nyt niin että uudemmat ei sovi vanhempiin vai toisinpäin?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957