Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

linkert

Aloittaja hanski, 06 lokakuu 13, 12:13:47

« edellinen - seuraava »

hanski

mistä johtuu koneen käynnin ailahtelu ( välillä ottaa itse pikkusen kierroksia ja taas rauhoittuu)
olisko kohon säätö syy, on meinaan pikkusen alhalla siitä n, 6mm reunasta.
poweri on 1,5 auki ja ide n, 3,5 auki . kurkun kumirenkulat on uusia pannat on tarkistettu, tosin kurkun ja kaasarin välissä on n, 2,5cm adpteri, mutta mutta ei sekään kyllä tota vissiin aiheuta :-\ ::)

Raimo-Raato

No yleensä tyhjäkäynnin seilaus johtuu imuvuodoista. Sen ei välttämättä tartte olla imusarjan ja kansien välissä eikä kaasarin ja imusarjan välissä, vaan tuollaisen vanhan kaasarin ollessa kyseessä, voi hyvinkin olla syynä kulunut läppäakseli. Eli kun kaasarin päältä kokeilee heilutella vipua johon kaasuvaijeri tulee niin onko paljon välystä sivuttaissuunnassa? Ja onhan idle-neula säädetty niin että tyhjäkäynti on kuumana korkeimmillaan ja siihen vielä muutama kliksautus päälle aukipäin?
A.K.A. Rambe

Erppa

Ilman karkailua aiheuttaa myös Linkertistä helposti edellisen omistajan välinpitämättömästi tai pimeässä, kännipäissä etc. normitilanteissa hukkaamana pikkuprikka tai ruuvi. Jos kaasutin on roplaajalle uusi, niin nöyrästi varaosakirja käteen ja puuttuvat prikat hakuun, vaikka Kilinkkeri onkin muuten tavallisen yksinkertainen liemenläikytin. Et ole ensimmäinen mukavia löytöjä tekevä  ;)

-E

hanski

jeps !läppäakselissa oli aavistuksen verran väljää.


Hemuli

Sitähän pystyy kokeilemaan vaikuttaako akselin välys kun täppää vaseliinia siihen akselin ja kaasarirungon liitokseen. Käynnin pitäisi tasoittua.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

eeko

Joskus auton kaasareita tiivistettiin niin, että sorvattiin
akseliin pieni ura ja laitettiin siihen o-rengas.
Niitähän on kaikenlaisilla mitoilla.
-eeko