Finnbikers

  • 26 Toukokuu 2020, 21:38:42
  • Tervetuloa Vieras
Tarkempi haku  

Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Kirjoittaja Aihe: Rystyn kansista  (Luettu 8474 kertaa)

Spöke

  • Hero Member
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1856
Vs: Rystyn kansista
« Vastaus #15 : 06 Syyskuu 2013, 21:27:59 »

Ketään ei kiinnosta shovelin kannet, kun evon kannet on keksitty. Eri kama, ei lastentauteja. Kyllä evon kansien tulee olla alumiinia, valua tai billettiä, ihan sama.

 ;)
Ketään ei kiinnosta paskaakaan mitkään kannet, kunhan motti näyttää hyvälle, kuulostaa hyvältä ja kulkee vitusti ;)
-Spöke-
Kirjattu
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

jyrggä

  • Sr. Member
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 747
Vs: Rystyn kansista
« Vastaus #16 : 06 Syyskuu 2013, 22:31:30 »

Minkä helkkarin takia siihen pitäs alsakannet iskeä, vaikka semmosia nyt MUKA olemassa oiskin? Kertokaa ihmeessä nyt muillekkin, jos syitä on muitaki ku sen että pitää näyttää "knucklelta"?  ;D  ;)
Olisko kuitenkin nii, että ne billetti-kannet on vaan päiväunia, tai korkeintaan jonku kylähullun  yksittäistuotoksia. Miksei sitä nyt kaikkea voi tehä - jos on vehkeet, into ja taito, mutta oikein sarjatuotantona paskoihin, mitä liikkuu suomessakin peräti 2-3kpl aktiivisesti teillä? Menis koko  Euroopan kattauski jo liiotteluks, jos laittaa tuohon edes nollan perään..
Eikä ne Saksan kannetkaan oo tainnu edes työstökeskukseen asti vielä päästä, hyvä niin.
Sen ny vielä jotenkin ymmärtää, jos joku vääntäis noita kopiona alumiinisena esim. shovelin pyttyyn.
Kirjattu
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

ma^ko

  • Hero Member
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3023
Vs: Rystyn kansista
« Vastaus #17 : 06 Syyskuu 2013, 22:42:51 »

Ne billetit saattoi hyvin olla tyystin yksittäiset, eikä muuksi edes tarkoitetut, kuvassa kyllä näyttivät ihan olemassaolevilta. En mä tiedä todellakaan miks knöölään pitäs saada alukannet, oli sit aluvalua tai cnc-pillettiä. Noi saksalaiset aluvalukannethan vaikuttais kyllä ihan saatavillakin olevilta.
Kirjattu
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hessu

  • Sr. Member
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 889
Vs: Rystyn kansista
« Vastaus #18 : 07 Syyskuu 2013, 09:33:48 »

Minkä helkkarin takia siihen pitäs alsakannet iskeä, vaikka semmosia nyt MUKA olemassa oiskin?

No kato kun vedetään ässämutkaan kahtasataa niin rautakannet nostaa painopistettä eikä taitu puolelta toiselle riittävän nopeasti. Se on todella paha ongelma kun noukkii autoletkaa yksikerrallaan.

Paitövei. Kuinkahan nopeaa tai hidasta se ruotsin FHB:n pyttyjen kuluminen pitäisi olla.
Nyt oon vetäny sellaisilla avaamatta karvan alle 40000 km. Hyvin tuntuu edelleen työntävän. En oo kyllä tehty ohivuotomittausta. Voihan renkaat ja pytty olla ihan moro, mutta öljynkulutus ei ainakaan oo lisääntynyt. Edelleen oon sitä mieltä, että jos katu-uskottavuus ei salli ilmansuodatinta, on ihan turha haukkua pyttyjä. Tai vetää Linkertillä joka annostelee bensaa sisään löylykauhan tarkkuudella. Niinkuin tiedätte, liian rikas seos kuluttaa mäntiä ja pyttyjä. SU rulettaa...
Kirjattu

jyrggä

  • Sr. Member
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 747
Vs: Rystyn kansista
« Vastaus #19 : 07 Syyskuu 2013, 10:34:58 »

Minkä helkkarin takia siihen pitäs alsakannet iskeä, vaikka semmosia nyt MUKA olemassa oiskin?

No kato kun vedetään ässämutkaan kahtasataa niin rautakannet nostaa painopistettä eikä taitu puolelta toiselle riittävän nopeasti. Se on todella paha ongelma kun noukkii autoletkaa yksikerrallaan.


no voi hitsin hitsi, tuota en oo tullu aatelleeks ollenkaan. ihan looginen selitys. Eiköhän nyt tehä niin, että haen oikopäätä puolen kuution palan alsaa, ja laitetaan Hesus Kustomsille sähköpostia, että laittaa jyrsimen lämpeemään.. Pakkohan sellaset on saada, vaikka väkisin.
Kirjattu
Nothing beats cubic inches...  except turbo!