Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Rystyn kansista

Aloittaja jyrggä, 05 syyskuu 13, 10:36:08

« edellinen - seuraava »

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 06 syyskuu 13, 19:21:30
Ketään ei kiinnosta shovelin kannet, kun evon kannet on keksitty. Eri kama, ei lastentauteja. Kyllä evon kansien tulee olla alumiinia, valua tai billettiä, ihan sama.

;)
Ketään ei kiinnosta paskaakaan mitkään kannet, kunhan motti näyttää hyvälle, kuulostaa hyvältä ja kulkee vitusti ;)
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

jyrggä

Minkä helkkarin takia siihen pitäs alsakannet iskeä, vaikka semmosia nyt MUKA olemassa oiskin? Kertokaa ihmeessä nyt muillekkin, jos syitä on muitaki ku sen että pitää näyttää "knucklelta"?  ;D  ;)
Olisko kuitenkin nii, että ne billetti-kannet on vaan päiväunia, tai korkeintaan jonku kylähullun  yksittäistuotoksia. Miksei sitä nyt kaikkea voi tehä - jos on vehkeet, into ja taito, mutta oikein sarjatuotantona paskoihin, mitä liikkuu suomessakin peräti 2-3kpl aktiivisesti teillä? Menis koko  Euroopan kattauski jo liiotteluks, jos laittaa tuohon edes nollan perään..
Eikä ne Saksan kannetkaan oo tainnu edes työstökeskukseen asti vielä päästä, hyvä niin.
Sen ny vielä jotenkin ymmärtää, jos joku vääntäis noita kopiona alumiinisena esim. shovelin pyttyyn.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

ma^ko

Ne billetit saattoi hyvin olla tyystin yksittäiset, eikä muuksi edes tarkoitetut, kuvassa kyllä näyttivät ihan olemassaolevilta. En mä tiedä todellakaan miks knöölään pitäs saada alukannet, oli sit aluvalua tai cnc-pillettiä. Noi saksalaiset aluvalukannethan vaikuttais kyllä ihan saatavillakin olevilta.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hessu

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 06 syyskuu 13, 22:31:30
Minkä helkkarin takia siihen pitäs alsakannet iskeä, vaikka semmosia nyt MUKA olemassa oiskin?

No kato kun vedetään ässämutkaan kahtasataa niin rautakannet nostaa painopistettä eikä taitu puolelta toiselle riittävän nopeasti. Se on todella paha ongelma kun noukkii autoletkaa yksikerrallaan.

Paitövei. Kuinkahan nopeaa tai hidasta se ruotsin FHB:n pyttyjen kuluminen pitäisi olla.
Nyt oon vetäny sellaisilla avaamatta karvan alle 40000 km. Hyvin tuntuu edelleen työntävän. En oo kyllä tehty ohivuotomittausta. Voihan renkaat ja pytty olla ihan moro, mutta öljynkulutus ei ainakaan oo lisääntynyt. Edelleen oon sitä mieltä, että jos katu-uskottavuus ei salli ilmansuodatinta, on ihan turha haukkua pyttyjä. Tai vetää Linkertillä joka annostelee bensaa sisään löylykauhan tarkkuudella. Niinkuin tiedätte, liian rikas seos kuluttaa mäntiä ja pyttyjä. SU rulettaa...

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Hessu - 07 syyskuu 13, 09:33:48
Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 06 syyskuu 13, 22:31:30
Minkä helkkarin takia siihen pitäs alsakannet iskeä, vaikka semmosia nyt MUKA olemassa oiskin?

No kato kun vedetään ässämutkaan kahtasataa niin rautakannet nostaa painopistettä eikä taitu puolelta toiselle riittävän nopeasti. Se on todella paha ongelma kun noukkii autoletkaa yksikerrallaan.


no voi hitsin hitsi, tuota en oo tullu aatelleeks ollenkaan. ihan looginen selitys. Eiköhän nyt tehä niin, että haen oikopäätä puolen kuution palan alsaa, ja laitetaan Hesus Kustomsille sähköpostia, että laittaa jyrsimen lämpeemään.. Pakkohan sellaset on saada, vaikka väkisin.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!