Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Tilavin Bulu

Aloittaja jäsen K, 13 heinäkuu 13, 23:47:18

« edellinen - seuraava »

jäsen K

Mikä olisi tilavin bulu pitkälle ja pitkä jalkaiselle, kun sellasta tekee kovasti mieli?

Hemuli

Näistä uudemmista XB-malleista joko XB12Ss tai Ulysses (se kauhea puolienduro) - molemmissa aavistuksen pidempi akseliväli ja korkeampi satula jolloin jaloille enemmän tilaa. Vanhat oli sitten kaikki suht samanlaisia, itse olen ajanut aika monella eri mallilla ja putkirunkoisista X1 oli aika lähellä noita ensin mainittuja.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuomo

sit on vielä xb12stt - supermoton tapainen.

jäsen K

Eli taitaa jäädä bulu haaveeksi. Yksi m2 cyclone kyllä kiinnostaisi. Lähinnä mietityttää saako siitä 185cm pitkäjalkainen tehtyä millään menopeliä. Jos tappeja vähän laskis ja sarvia ja satulaa korottais :) Noh riskillä ostaa vaan ja jos ei sopivaa saa muokattua niin myyntiin sitten vaan :)

Greasemonkey jake

itse olen 185 ja jalkani ovat niin pitkät,että maahan ylettävät kävellessäni...ainakin kokoiseni mahtuu xb kyytiin kivasti,vaikka satula on matalin malli mitä kaupasta löytää(vielä matalampi systeemi on valmistumassa),takarunko on korotettu,jolloin istuin korkeus muuttuu hivenen ylemmäs ja lisäksi on saatavilla säädettäviä "jalkatappi sarjoja",joiden avulla pystyy hakemaan mieleistä ajoasentoa...
If the river was whiskey, and I was a diving duck, I would never come up...

_Juha_

kannattaa käydä koeajamassa,sillähän se selviää.

mut pieniä ne o kaikki.
too fast to live    too young to die

poromarko

189cm ja satakiloa ajokkina X1 ja kivaa on . Tehoa tosin sais olla enemmän.

Hemuli

En oikein ymmärrä miten Buellit aina on kaikkien mielestä niin "pieniä". Itse tosin olen "vain" 178 cm mutta hyvin olen mahtunut ajamaan kaikilla mitä olen kokeillut. Pitää muistaa että nyt puhutaan ihan erilaisesta ajoasennosta ja -tyylistä kuin jollain kustomihärvelillä, jalkatapit kun on suoraan perseen alla niin silloin kyytiin mahtuu pidempikoipinenkin kaveri kun satulan ja tappien välisellä etäisyydellä ei ole niin väliä polvien koukistuksen asteen kompensoidessa pituuseroja.

Rohkeasti vain kauppoja hieromaan ja koeajamaan, tietysti jos puolikyykkyasento ei ole oma juttu niin sitten on lähtökohtaisesti väärää pyörää ostamassa.

Buelleista M2 on sitten se tehottomin versio, siinä kone on hyvin pitkälle sama kuin 1200cc Sportsterissa. Vasta 2000-luvun viimeisiin versioihin tuli paremmat Thunderstorm kannet mutta muistaakseni niissäkin on matalampi puristussuhden kuin esim. X1:ssä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957