Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Nokka Pannuun

Aloittaja mutterilinko, 21 kesäkuu 13, 10:14:28

« edellinen - seuraava »

mutterilinko

Morjens arvoisa raati.Mitä nokkaa suosittelisitte 93" stroukki pannuun?Nyt paikalla andrewsin C ,kaasari s&s super G ,syttynä malloryn järjetön,kannet on uudet std:t(heitin sovelin kannet huitsin h...) ja nyt mopo on tosi vittumainen laittaa kylmänä käyntiin, lämpösenä lähtee kyllä.Onko tossa nenussa liikaa nostoo tolla pannun 1,5 vippasuhteella?Ennen kansien vaihtoo lähti suht kivuttomasti käyntiin ja nyt saa kylmänä jumpata joskus ihan tosissaan.
ei yksi mies sotaa kaipaa..

Spöke

Tuskin se kylmäkäynnistys nokasta johtuu, säätö/käynnistystekniikkajuttu. Onks perusennakkoa riittävästi? Tuohon nokka-asiaan muuten, ootsä tuohon C:hen tyytyväinen? Minusta parempiakin neniä löytyy, kysy vaikka Tuusulan T-Bonelta, sen öölari on aikas samoilla spekseillä ja ilmeisen kivakulkuinen lelu.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

mutterilinko

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 21 kesäkuu 13, 12:24:43
Tuskin se kylmäkäynnistys nokasta johtuu, säätö/käynnistystekniikkajuttu. Onks perusennakkoa riittävästi? Tuohon nokka-asiaan muuten, ootsä tuohon C:hen tyytyväinen? Minusta parempiakin neniä löytyy, kysy vaikka Tuusulan T-Bonelta, sen öölari on aikas samoilla spekseillä ja ilmeisen kivakulkuinen lelu.
-Spöke-
joo löytyhän se tekniikka ku aikansa harjottelee,10 tupin kääntöö,ryyppy päälle,5 polkasuu ilman virtoja,virta päälle ja Pam.Ennen Sovelin kansilla 5 huikkaa ei ryyppyä,2-3 potkua ilman virtoja ja ekalla tai tokalla lähti.No tohon nokkaan palatakseni muutenhan se on musta ihan ok ,vähän ehkä hengetön alakierroksilla mut ku saa vähän vauhtiin niin sitte sysää hienosti!

jyrggä

Mun mielestä tuo on vähän mieto nokka noin isoon koneeseen.
Nostoa ja aukiloo sais olla vielä lisää? Paljonko siinä on ruttua?
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

mutterilinko

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 22 kesäkuu 13, 02:22:49
No joo siinä on tuo s&s:n stroukki kitti näyttäs olevan sen mukaan ruttuu kait toi 9.3:1.Mun mielestä se detonoi vähä ku vedättää pienillä kierroksilla,eiks sitä saa lievennettyä just nokalla?Kulkeehan toi aivan tajuttoman kovaa,jos sen välttämättä haluaa särkee ei kai tommonen 57 vuotta vanha lohko aivan  kaikkee kestä?

rampo63

Eikö tuossa ny 525 nosto piisaa jos on ruttu tommonen,,,mä näistä mitään tiedä mutta jos se käyttöön tulee tuo pyörä

Spöke

Lainaus käyttäjältä: rampo63 - 22 kesäkuu 13, 19:13:20
Eikö tuossa ny 525 nosto piisaa jos on ruttu tommonen,,,mä näistä mitään tiedä mutta jos se käyttöön tulee tuo pyörä

Toi cee on vaan nimenomaan kuvauksenlainen; enstex ei mitään ja sitku kierrokset nousee mennään perkeleesti! Leineweber L51 sysää jo ihan eritavalla  :-*
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

mutterilinko

Lainaus käyttäjältä: rampo63 - 22 kesäkuu 13, 19:13:20

joo en mäkään näistä mitää tiiä.3 kesä lähtee näillä vanhoiil rutkuilla,mutta mieli avoin uusille
vinkeille.ps.kyllä viski vaan on hyvää!Hauskat Jussit kaikkille!

Tuusulan T-Bone

Niin, siinä on aukiloo vaatimattomat 278 astetta ja nostoakin yli puoli tuumaa... ;D

Noista kanteista ei tiiä sanoa juuta eikä jaata, ellei oo mitattu. Ilmoitetut kantit eivät mun kokemuksen mukaan pidä ihan paikkaansa.

Jos olis mun kone, laittaisin vähän vähemmän noukkaa. Joku öpaut 260 asteinen vois olla kokeilemisen arvoinen.
Long John Stroker

jyrggä

Oho, kattelin vaan nopeesti googlesta specsit sillon tuosta nenästä, tais olla väärä sarake ku katoin että nostoa .390 tjs. :D
No joo, kyllä tuo puoli tuumaa riittänee alkuun tuossa :D :D
Nothing beats cubic inches...  except turbo!