Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

kuuma kone

Aloittaja evo, 04 kesäkuu 13, 21:09:05

« edellinen - seuraava »

evo

sportti 1100 porattu1200 vm86,kone on ajon jälkeen helvetin kuuma ei kättä kärsi ajo oli liikennevaloja ja muita hirasteita reilut 10km.tulppa valkonen käyrät siniset sytkään ei ole koskettu käyntiin lähtee hyvin kuumana ja kylmänä kaasuttimen on joutunut putsaan 2kertaa seosta on säätetty ohjeiden mukaan kylläkin 3 1/2 kierrosta niin toimii parhaiden.     kaasaria on ennen minuakin ropattu helvetisti jäljistä päätellen suuttimet  160/50.vinkkejä kaivattaisiin. kaasari läppäkeihin  e200yj21 .

jsr85

Kyllä kai tuo laihalla käy, onko imuvuodot tarkastettu?

Lähetetty laitteesta NEXUS S käyttäen tapatalk 4:sta

evo

mitkä suuttimet olis tähän sopivat,vuodot tutkitaan kohta puoliin.

jsr85

Se ei taida selvitä muualla kuin penkissä säätämällä, joku muu osaa ehkä sanoa mistä vois lähtee liikkeelle. Ennen imuvuotojen tarkistusta on turhaa vaihdella suuttimia tai muitakaan kaasuttimen säätöjä katsella

Sent from my note 10.1

evo

Hd 1200

No tulpan väristä on melko vaikea todeta onko seos ok.. Mulla on oman sportin pakoputkessa laajakaista mittarille paikka ja oon säätänyt kaasarin osakaasu ajossa ja täyskaasulla näyttämää 12.8-13.4 niin tulpat on tosi vaaleat, ei imuvuotoja. Oon tehnyt säädöt maantiellä. Monesti se menee siinä vikaan että jos kone on vakio ja se pelaa niin luullaan että siitä tulee joku ihmeen raketti ku aletaan suuttimien kans veivaamaan ja aikansa ku säätelee ite niin se ei pelaa enää milläänlailla, tulppia menee ajossa ja jos on sekunninki käynnissä rikastin päällä niin palaa taas tulppia ja sitte se kaasari haukutaan kaikille että sillä ei tee mitään.. Kannatta lähteä siitä että ottaa selvää onko se kaasari muuten tivis ja kunnossa ennenkö alakaa tekemään mitään! Mää nyt en halua että tästä asiasta tulee hirvittävä väittely mutta tämä nyt vaan oli minun näkemys.. Toivottavasti saat koneen pelaamaan omasta mielestä hyvin ja pääset nauttimaan lepposista kilometreistä :)

evo

yritetään kovasti päästä liikkeelle.