Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Vanhat kansipahvit

Aloittaja ezmo, 30 toukokuu 13, 11:17:52

« edellinen - seuraava »

ezmo

Voihan Jepua. Mä muistan lukeneeni jotain, että vanhoja Shovelin kansipahveja ei sais heittää pois, kun niitä tarvitaan mosan kasauksessa johonkin, mutta mihin? Auttakkee, niin saan homman etenemään.

E
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Jack

En oo koskaan kuullutkaan moisesta....saattaa kyllä olla shovelistien salatiedettä ja kerettiläisyyttä.
Flatheads!!!

seppo

Olen käyttänyt vanhoja kansipahveja kun olen koneen koekasannut ja tarkistanut muovailuvahalla venttiili-mäntä tilanahtauksia. Muuta käyttöä vanhoille pahveille nyt ei ihan äkkiä tule mieleen... Tämä siis kun olen käyttänyt noita liekkirengastiivisteitä, ne menee jonkun verran kasaan kun kannet vedetään kiinni.

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: seppo - 30 toukokuu 13, 12:51:31
Olen käyttänyt vanhoja kansipahveja kun olen koneen koekasannut ja tarkistanut muovailuvahalla venttiili-mäntä tilanahtauksia. Muuta käyttöä vanhoille pahveille nyt ei ihan äkkiä tule mieleen... Tämä siis kun olen käyttänyt noita liekkirengastiivisteitä, ne menee jonkun verran kasaan kun kannet vedetään kiinni.

juu, mutta tää nyt koskee varmaan lähinnä näitä meiän viri-moottoreita.
Tuosta alkuperäsen kysymksen esittäjän viestistä on aisittavissa että siellä tehään varmaan ihan kohtuu vakio/stanu kamoilla jotain remppaa?
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Spöke

Ettei vaan menis kytkinlevy ja kansipaffi sekaisin? Toinen niistä kandee säästää ja se ei ole kansipaffi  ;)
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa