Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Lyhyemmät kaasuvaijerit?

Aloittaja Valhalla-77, 05 huhtikuu 13, 22:38:00

« edellinen - seuraava »

Valhalla-77

Onko tosi ettei mistää saa 30" lyhyempiä kaasuvaijereita uudempiin big twineihin?

Omaan rojektiin 25" ja alle hakusessa???
Se on ny sillä tavalla,että millä tavalla?

Spöke

Nipsnaps poikki ja uusi pää tinaten kii. Saat senmittasen ku haluut.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Valhalla-77

Tota kyllä mietinkin,mutta kestääkö moinen viritys?   :o

Se on ny sillä tavalla,että millä tavalla?

ma^ko

Kestää, jos teet huolella juotoksen... kylmäjuote ei pidä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hessu

Jotkut vaijerit on mitälie kamaa. Rosteria tai joku pinnoite. Niiden tinaamisesta ei tuu mitään.
Toiset vaijerit suorastaan imasee tinan itseensä.
Miks ei yhtä hyvin tee kokonaan vaijeria ite. saa kerralla sellaisen kun haluu.
Mä käytin viimeksi noiden tuotteita http://www.venhill.co.uk/Cables_-_Components_&_Kits
Tuli tosi hyvät ja vielä teflonsielulla. Täältä lärvätsalosta kun ostaa kuoria ja vaijereita, ainakaan mä en oo löytäny sellasia mihin saa teflonsisuksen.

jyrggä

mä oon juottanu noita tavan vaijereita hopeella. on pysyny.
ja shoveliin taisin tehä pianolangasta vaijerin, johon hopealla juotin ne onaleet päihin. Sekin kesti sen yhen kesän mitä sillä ajoin. Tai no, onhan se siinä vieläki paikallaan.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Jezuz

Polkemapyörän jarruvaijjereista oon tehny just oikeen mittaset, ottaa pitkän valmiin vaijjerin ja siihen vaik kaasarin päähän ruuvinippa!

petejiiii

Ruuvinippaa jos käyttää, laittaisin sen kyllä ehdottomasti kahvapäähän. Ai niin eihän kaikilla ookkaan vanhoja dellortoja tai amaleita, missä vaijeri menee kaasarin sisälle. Eipä silti, itte oon ajellu lähes aina ruuvinipallisilla (sniidu) vaijereilla ja on ne mulla aina kestäny.

TTa

Onko vaijerin koolla/vahvuudella merkitystä? Jezuz oli tehny polkupyörän jarruvaijerista kaasuvaijerin, mutta onko tälläinen toiminut? Eihän se nyt kovalle rasitukselle joudu, mutta ei kiinnostaisi kovin usein tien päällä vaihdella vaijeria.

ezmo

Ruuvinippa lukitteella pelittäny. Yksi ruuvinippa varuiksi mukana, jos......
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

T_S

kyllähän sitä on tässä pari kesää kaasuteltu shimanon vaidevaijerilla ja on sen verran halpa että voi rahat riittää uuteenkin jos menee poikki, oliskohan ollu 3e.