Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Symboliikka pyöräskenessä

Aloittaja streamliner, 21 heinäkuu 12, 14:25:35

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Nyt jos joku vielä kerran rupeaa pohtimaan "mikä on Biker" niin tää ketju napsahtaa lukkoon nopeammin kuin lähisiwan kaljahylly minuuttia vaille iltayhdeksän ;)...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Smokie

Muistakaa myös jossain vaiheessa parjata kaasunaamaria vai onko niitä käytetty tarpeeksi että kukaan jaksaisi mainita? Jannu on kyllä melko ytimessä, samoin tykkään kovasti rodchop rovastin kirjoituksista. No aika monen muittenkin juttuja pidän hyvinä, siksipä vissiin tätä foorumia luenkin.

rodchop

Niin eikös tää prossa homma liittyny jotenkin vaihdettujen osien määrään ?
Mulla se on 32%

Siis itse oon ainakin pitäny aina ryhmää joilla
Esim. 8pallo tai numero 13 jonkin asteisina aineiden käyttäjinä
Pentagrammi heput = saatananpalvoja
Hakristi, etelävaltionlippu= rasisti/natsi
Risti= uskovainen
Rauhanmerkki=hippi
Kokoomuksen merkki=porvari
Jne jne jne
Tuskimpa noita muuten kukaan käyttää ellei sitten tietämättömyyttään,
No merkit, tatuoinnit, maalaukset voi aina poistaa jos aate muuttuu.

Mutta missä on jutku biker skene? Ylpeenä daavidin tähti & Seitsemän osainen kynttelikkö selässä ???
HOG Forever Forever HOG

Don Quijote

Mulla oli edellisessä pyörässä straipattu nro "13" tankkiin ja 13-bilispallo vaihdekepin nuppina.
Mulle se edusti sitä, että numeroa yleisesti pidetään epäonnen lukuna, ja koska minä sekä tyttäreni olemme molemmat syntyneet 13. päivänä, se edustikin mulle onnennumeroa. Lisäksi näytti hyvältä ainakin omasta mielestäni.

Pyörän nimikin oli "Triskaidekaphobia" joka tarkoittaa numeron "13" pelkoa. Itseironiaa ja käänteismerkitystä siis. Jos se joillekin edusti jotain muuta niin voi voi... ;D

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

streamliner

Indian Larryn logo/symboli on hieno ja omaa tuotantoa. (en saa kuvaa nyt laitettua). Kysymysmerkki tietääkseni symboloi elämän arvoituksellisuutta ja sen alapuolella oleva rautaristi on taas "bikerjuttu".

Tuo "oikea biker" on kuin Godwinin laki pärräfoorumeilla. Riittävän pitkä keskustelu ja oikea biker - kortti lyödään pöytään (samalla keskustelu on hävitty).

mista

Lainaus käyttäjältä: streamliner - 25 heinäkuu 12, 13:39:23
Indian Larryn logo/symboli on hieno ja omaa tuotantoa. (en saa kuvaa nyt laitettua). Kysymysmerkki tietääkseni symboloi elämän arvoituksellisuutta ja sen alapuolella oleva rautaristi on taas "bikerjuttu".

Tuo "oikea biker" on kuin Godwinin laki pärräfoorumeilla. Riittävän pitkä keskustelu ja oikea biker - kortti lyödään pöytään (samalla keskustelu on hävitty).

Indian Larryn logo munkin pyörässä muuten on.. as a tribute. Biker on sama kuin muslimi, kristitty, satanisti yms. Ihmisryhmä, jossa jokainen on yksilö. Tyhjentävästi siis biker on ihminen. :)
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Don Quijote

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

rodchop

Niin no eikös tää koko ketju ookkaan ironiaa & sarkasmia?
Älkää pelleilkö vakavilla asioilla please :P
HOG Forever Forever HOG

Smokie

Ai tatuoinnitkin voi poistaa jos sattuu huvittamaan? Tatuointimaisteri hekotteli että et ikinä saa sitä irti, uhosin nossa lähteehän se puukolla koska vaan. Koitin vielä semmoistakin tempausta että ruuanlaiton lomassa poltin käteni eli tuon muistilistan, naureskelin vaan että tulipa alleviivattua tärkeimmät ;D Maisteria saan muuten mennä kantamaan ens kuun alussa, mulkku mies kun noin vain otti ja kuali.

Niin muistakaa nyt kranaattikin vielä mainita johonkin väliin.

Make

Mä oon syntyny pe 13. päivä ni joko temppeliritarten tunnuksia käyttämään käänteissymboliikkana tahi sellasta lätkäveskarin maskia.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

rieska

Mites kukaan ei oo maininnut susipaitoja?
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

mista

Lainaus käyttäjältä: rieska - 25 heinäkuu 12, 14:29:27
Mites kukaan ei oo maininnut susipaitoja?

Olut lippiksistä puhumattakaan :)
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Smokie

sporttivartti

Mulle tuotiin tuliaisena gorillapaita. Kyllä suku tietää.