Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

S&S BT-EVO:oon

Aloittaja Immu., 07 kesäkuu 12, 17:33:33

« edellinen - seuraava »

Immu.

S&S kaasutin mallit on aika edullisia. Mikähän olis paras malli BT-EVO Dynaan.

Niin, ja mitä hauskaa on tiedossa sitten kun sitä säätelee. Tiettävästi joillakin keleillä

yskii ja aivastelee, missä määrin tämmöistä esiintyy..? Vai pysynkö erossa koko

S&S kaasareista.

-Immu- ???

Spöke

Paras malli BT-moottoriin, on se sitten evo tai shoveli, on CV-keihin. Usko pois.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

jyrggä

Joo varmasti on cv paras! Kuten myös dellorto, zenith, mikuni tai SU. Taitaa olla yhtä monta mielipidettä kuin omistajaakin.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Immu.

Uskottava kai se sitten on, eli keihästä korjaamaan. HUOM, ostan käytetyn CV-keinäsen

pelkkä runkokin kelpaa..

-Immu-   harley.davidson2@luukku.com

Skippy

Komppaan spökeä turha hassata euroja, kokeiltu on.

Immu.

Onhan se kallista, viis/kuus-sataa ja valmista ei tule koskaan. Tosin yksi alan ammattilain

totesi että Mikuni ja penkitys on taikasana. Siinä sitten säätelyä ja avot. Tosin muutama

satanen on sileenä tässä touhussa. Elikäs ruuvataan Keihiniä.

-Immu.

flhx

Lainaus käyttäjältä: Immu. - 11 kesäkuu 12, 09:18:38
.. Tosin yksi alan ammattilain

totesi että Mikuni ja penkitys on taikasana. ...

-Immu.

Juu ja yks myös paljon pyöriä penkitellyt alan ammattilainen totes että ei ymmärrä miks porukka heittää CV:t roskiin ja ostaa Mikuneita kun CV on ihan riittävä laite prepattuna n.100 heppaan asti ja pääsee paljon halvemmalla kun pitää vakiokaasarin. Mutta niinkun jo edellä huudettiin niin mielipiteitä riittää...
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

ma^ko

CV toimii, on helppo vaihtoehto yleensä, kiksipyörässä mainio kun yleensä varsin nöyrä käynnistyjä. Mikuni toimii hyvin, mutta on erittäin ruma(laatikko/maitopurkki). S&S on myös ihan hyvä vaihtoehto, jollei olis ehjää CV:tä ni laittasin sössön. Hieman enemmän kuin hieman makuasia kuitenkin. Kaverin pannarissa on Saabin Strömberi, sekin on helkutin hyvin toimiva kaasutin.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Immu.

Niin,kyllä niitä CV-keihäsiä paljon joutuu pois käytöstä. Käytettyjä vaan ei löydy mistään,

jos ostaa haluaa. 38mm on hakusessa, uuden hinta yli kuussataa. Jostakin syystä tämä

pienikurkkuisin CV on kallein CV, mikähän siinäkin.

-Immu-

Hemuli

Mistä löytää 38 mm CV:n ja miksi sellainen pitäisi saada? Eikös noi oo kaikki 40-millisiä. Kyllä niitä jengillä nurkissa pyörii, käypäinen hinta käytetystä ceeveestä jossa ehjä luistin kalvo lienee 100-150 euron nurkilla.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

erakko

^ kaveri just tuollaisen osti, sanoi et 150â,¬urolla oli jo varaa valita useammasta.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Immu.

Duota,niin BT-EVO Dyna fxd  98 malli. Miten on jäänyt tämmöinen muistikuva että 38mm.

Nelikymppistä saa halvemmalla, no ehkä vanha cee vee alkaa pelittään uudella neula-prikka-

O-renkas satsilla. Vanhasta piikki poikki ja osat hukassa. Kyllä käy mutta ehkä rikkaalla.

-Immu-

Hemuli

Enhän mä mistään mitään tiedä mutta kyllä ne kaikki evolaisten ceeveet on nelikymppisiä.

Immu.

Tieto ei ole koskaan pahasta, mutta EVO sportissa (1200cc) on 38mm tai sitten ei.

-Immu- :'( ::) ???

Hemuli

No osta sitten sellainen. Mä pitäydyn noissa nelikymppisissä kun en ole muunlaista nähnyt.