Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

"Sportster-i"

Aloittaja rieska, 30 toukokuu 09, 22:20:50

« edellinen - seuraava »

rieska

Noniin, tänään alkoi operaatio buellster. Nopsasti meni hommelit siihen asti kunnes piti rueta poistamaan pulun pytyistä vanhoja tiivisteitä. Nokat meni jo sisään, iskaritkin löyti paikkansa.
Ohessa kuvasia.
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

rieska

Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

rieska

Taisi onnistua ilman erikosempia ropleemeja.
Seuraavaksi vuorossa on keula, putkisto, ruiskun säätö, sähköjä nätimmäksi, vilkut...

Buellster, microsquirt, first start
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

Hemuli

Ei varmaan tehny mieli käydä koittamassa ;D...

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rieska

Eipä!
Onneks unohtu läppäri kotiin niin ei saanu ruiskua säädeltyä enempiä....
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

Taavi

Oletko tuolle Megalle tehnyt kampuran kierros pick upin miten? Eli onko oma sytkä käytössä vielä vaiko joko Megalla ohjaus? Oletko ajatellut tehdä tunnistusta nokalta jolloin sytkä ja ruiskutus saadaan todella tarkasti oikealle kohdalle? Toki voihan sen koittaa tehdä myös kampuran limpusta, mutta ehkä parempi olis imunokalta. Alkoi taas kiinnostamaan ruiskun laitto tuohon antiikki_malmikasaan... Mega olis valmiina... Enään puuttuu gasopumppu, regu, joitakin antureita, läppärunko, suuttimet, imusarja... Eli ei paljoa... Vois tehdä homman siten että pumppu tulee suoraan tankkiin, kun sitä kuitenkin sähköliimaillaan tässä talven kuluessa...

rieska

Kampurassa ei oo mittää haistelijoita, Dyna2000i:n sytkällä mennään.
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

rieska

USD soviteltu paikoilleen, ei ihan niin massiivinen miltä se ensin näytti.
Voipi olla että joutuu nuo 10" "iskunvaimentimet" vaihtamaan vanhoihin, pikkisen meinaa nousta runko yläviistoon.
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

Hemuli

Sehän on yllättävän siivon näköinen keula, pelkäsin paljon pahempaa. Miltäs se tuntuu noinnniinkuin toiminnallisesti? Eihän siitä paikallaan pumppaillessa kummoista kuvaa saa mutta minkälainen ensituntuma verrattuna alkuperäiseen keulaan?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rieska

Ei vielä haisuakaan, raiseritkin on vaan työnnetty stongan kanssa paikoilleen ja jarrunlevyn spaceri uupuu. Se aksila oli muuten turha ostos :D
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

rieska

Pukki tuli ajoissa ja pitihän sitä kiirehtiä uutta stongaa sovittelemaan:
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

Smuige

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 11 lokakuu 09, 21:47:48
Ei se kyllä ihan tuollainen ole, siinä ei ole reikäputkea sisällä vaan kaksoisseinämä jonka sisempikin osa on umpikamaa. Keskellä on iso kammio joka päästää kaasut pienen putken kautta välilevyjen välistä toiseen kammioon joka päättyy vaimentimen ulostuloaukkoon jossa on vielä jonkinnäköinen lyhyt reikäputkellinen "db-killer".

Kyseessähän on Honda CBR900RR E-hyväksytty virivaimennin joka on sellaisenaan tarkoitettu pitkälti yli 100-heppaiselle koneelle.
Hyvä projekti.
Näistä "vanhoista" postauksista kiinnitti huomion tuo putki joka Hemulin mukaan on +100hp moottorille.
Mutta eikös tuo CBR ole jotain muuta kuin V2 ?
En noita japanialaisia tunne  (enkä viitsi nyt googlaa...), niin eikös 4-sylinterinen (oletan) viritetty pata käyttäydy pakokaasujen poiston kannalta hieman erilailla kuin kaksisylinterinen "maamoottori"?

rieska

Eipä ole moisesta poistumisesta haisua, tietävämmät selventäköön  ::)
Tässä vielä pari kuvaa tuosta stongasta ja projektista:
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

rieska

Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

rieska

Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!