Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

80 flt

Aloittaja volvo3500, 29 marraskuu 11, 15:40:53

« edellinen - seuraava »

Spöke

Hiano on, eikös tuo käynyt jo myyjälläkin??:
"borrowed a battery from a nieghbor a little shot of ether and fresh gas and this bad boy fired right up!!!!!!!!!!!"
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Hemuli

Kuvia kun katsoo niin ton entisöiminen tulis olemaan todella iso homma - kuitenkin pyörä on osiltaan täydellinen ja alkuperäiskunnossa, joskin kuluneessa. Mun mielestäni ton laitto museokuntoon olisi pyhäinhäväistys, toihan pitäisi kilvittää kaikkine hapettumineen ja pitää se sellaisena. Jos jokainen laitteeseen tullut kolhu tai naarmu osaisi kertoa tarinan, voisi kirjasta tulla todella paksu.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Rautahauli

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 29 marraskuu 11, 21:07:51
Lainaus käyttäjältä: Rautahauli - 29 marraskuu 11, 17:21:40
Veri nais! Tutulla on lähes samanlainen mutta muutaman vuoden tuoreempi. Se on lepakkokatteella, tiiä sit kumman mallinen on orggis, vaikka olis molemmat...

Kannattaa tutustua H-D:n eri malleihin, kakslamppuinen on Road- tai Tourglide ja lepakkokatteella olevat Electroja tai Ultria.

No entäs FLHT. Se tuo mainitsemani taisi olla. Mulla on jonkinlainen kuvakin siitä koneella mutta en viitti ilman lupaa pistää sitä tähän.
FXEF-81

volvo3500

s.postissa myyjä ilmotti et ei saanu käyntiin lupas vaan. mut uudet kasot varmaan auttaaa. oli solenoidi tehny lopun enenmmistä yrityksistä.(näin mä ymmärsin)

Hemuli

Make

Komppaan Hemulia. Toi tuplavalomalli on muuten mielestäni hienoin kaikista kokokatetuista malleista.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Kiiski

Elviksellä oli samanlainen ainakin malkein.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 29 marraskuu 11, 21:57:52
Elviksellä oli samanlainen ainakin malkein.

Ainakin jos olis eläny ;D...

Rautahauli

FXEF-81

Kiiski

Sillä oli kato kaikki uutuus mallit pari vuotta ennen muita. Kässääks?http://craigvetter.com/pages/Vetter_Fairings/Liberator.html

volvo3500

eka kesä menee pyörään tutustuessa.
se museohomma on sit joskus tulevaisuudessa. pyörät on tehty ajamistavarten.

Joe Cool

Lainaus käyttäjältä: volvo3500 - 29 marraskuu 11, 21:31:22
alussa en ollu varma mallin tyylikkyydestä. aikani kuvia pyöritellessä. oon tullu tulokssen et toi on aika makee.
pitää ventata ku pyorä on suomessa. pääsee tutkiin sen ojauslukon.

Katsohan kuvasta http://cgi.ebay.com/ebaymotors/?cmd=ViewItem&_trksid=p3984.m1439.l2649&item=150673330298&sspagename=STRK%3AMEWNX%3AIT#v4-40

Kyllä siinä on lukko, ja tuskin se on pelkkä virtalukko, mutta sittenhän sen näkee, kun saat pyörän tänne.

Ja kyllä se kannattaa museoida, ilman muuta. Ei noita tosiaan Suomessa liikaa ole pilkottavaksi ja pilkottavaksi kelpaa jo muutenkin turmeltu peli. Mutta omasihan on, teet tietenkin mitä juuri itse lystäät.

Kunhan saat pyörän maahan, tule vaikka käymään tallillani tarinoimassa (on mm. museoshoveli ja rautis) ja nyt myös 90-luvun matkamalli. Mielelläni tulisin tuonkin katsomaan, jos kutsu käy... :D

volvo3500

juu, saa tota vehjettä tula kattoon, ilmottelen kun vehje on suomessa ja saatu alffin kans käyntiin. posti toi hyvän nipun kuitteja vuodesta 82-2001 mitä pyörälle on tehty.
laitan kuvia kunhan vehje on tallilla. (arvioitu saapumisaika 26.12)

Titus

Tuota en kyllä lähtis entisöimään ollenkaan . Pikku putsia ja huoltoa , vähän lisää himmeleitä .Kiksi olis poikaa ni ei ryttyilevä solenoidikaan haittais.
Elviskin jo huomas että shovelilla tulet huomioiduksi. Jollei muuten. Mielenkiintoisen näköinen etuputken veto vasemmalle puolelle. Nähnyt joskus suomessakin mutta onkohan alkuperäinen vai hipo tarvikeosa ? Hieno on peli.

Rautahauli

FLHT:ssa on samanlainen virtalukko ja siinä on Fork Lock samassa paketissa. Kävin tänään tsekkaamassa.
FXEF-81