Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

80 flt

Aloittaja volvo3500, 29 marraskuu 11, 15:40:53

« edellinen - seuraava »

volvo3500

Moi
Olen uusi täällä.
mut tuli ostettu ebaystä 80 flt. nyt tulossa kontissa suomeen.
paljonkohan tämmösiä on valmistettu/suomessa.
pyörä on seissy viimoset 12v. raakasti käymään vai mitä tarkistuksia?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/?cmd=ViewItem&_trksid=p3984.m1439.l2649&item=150673330298&sspagename=STRK%3AMEWNX%3AIT#ht_664wt_1156
paskan moivät vai ei.
on vaan mukava käydä orkkisen kimpuun, konetta yns ei ikinä avattu. räpeltämötön.

arho

En usko että lähtee;) Mut ton bensa linjaston vois putsaa, kaasarin letkut hanan ja tankin, voibi olla toi kaso semmosta puuroo että!! Lisä virralla pyöriittelee ilman tulppia startilla ja kuulostelee mekaanisia ääniä, ja antaa sen startin jäähtyä välillä!! Öljyjen vaihtaminen taitaa olla turhaa ei se kumminkaa tuu ulos kylmänä, mut sitten jos sen käyntiin saa ni melko nopeesti vaihtaisin. Mut älä pelästy jos se sylkäsee 3-5 desii öljyä huohottimesta käynnistyksen jälkeen, nää kaikki tekee sen pitemmän seisottamisen jälkeen. Mitäs muuta, nii onneks olkoon pyörä on hieno!
Do it doggystyle

Rautahauli

Veri nais! Tutulla on lähes samanlainen mutta muutaman vuoden tuoreempi. Se on lepakkokatteella, tiiä sit kumman mallinen on orggis, vaikka olis molemmat...
FXEF-81

koiruus

Ja varaudut sitten täydellisellä tiivistesarjalla korjaamaan "pari" pientä vuotoa.
Todennäköisesti se vuotaa joka puolelta, ainakin oma vuoti vaikka ei ollut seisonut kuin 4 vuotta.
Öljypumpun putsaus ja tiivistesarjan vaihto voi olla kova juttu, tarkistatpahan saman tien rattaiden kunnon.

Onnea kuitenkin uudelle shovelistille!
Sohvi FLHTCUI -06

Joe Cool

Onneksi olkoon! Tuo on täysin orggis, juuri tuolalisella katteella tuo malli on ollutkin. Putsausta, hieman maalin paikkausta ja museokilpiin!

Mihinkäs päin maata pyörä on tulossa?

volvo3500

joo.
tietenki pitää putsata bensalinjat+kaasari.
kyselin sentakia jos tossa mallissa on jotain spesiaalia.
pyörä on tosiaan täysin orkkis. 2omistajaa. ei ikinä lipattu.
ja ilman virityksiä. 30 000 ajettu
toi museohomma on käyny mielessä.
mut katotaan kun tulee suomeen pääkaupunkseudulle.

Alf

En kehtais kyllä tommosella homosohvalla ajella :D Ei vaan, tuttu kaveri.
Kyllä siinä meillä riittää ihmettelemistä. Ääni museokilville.

volvo3500

tuli tos mieleen et miten hoitais ohjauslukon.
kais sen assan saa sinne ängettyy. mut onks lainmukaan sitä voitava käyttäää.
on nimittäin katteet tiellä.(luulisin ku kattelin kuvista paikkaa)

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Rautahauli - 29 marraskuu 11, 17:21:40
Veri nais! Tutulla on lähes samanlainen mutta muutaman vuoden tuoreempi. Se on lepakkokatteella, tiiä sit kumman mallinen on orggis, vaikka olis molemmat...

Kannattaa tutustua H-D:n eri malleihin, kakslamppuinen on Road- tai Tourglide ja lepakkokatteella olevat Electroja tai Ultria.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Ton pitäis olla helmiäispinkki ja lehmänvuota satulaverhoilulla, sit se olis ihq...  :P
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

volvo3500

oon tutkin mahdolisuuteni/osamisen mukaan.toi malli on flt, johon kuuluu tosiaan toi kate. (rungossa kiinni). Nut en oo läytäny kyseiselle mallille valmistusmääriä mistaaä. onkohan suomessa monta vastaavaa? helpottais päätöstä laittaako museorekkariin vai ei.
jos jollain tietoo otetaan vastaan mirlenkinnolla.

Hemuli

Tour Glideja ei ole koskaan liikaa, se on kaikessa ylitseampuvuudessaan törkeän hieno laite.

Tom Murphyn Shovelhead-historiikki kertoo 1980 Tour Gliden valmistusmääräksi 4480 kpl. Täytyy kuitenkin muistaa että kumiripusteisen rungon ensimmäisenä vuonna TG oli ainoa saatavilla oleva malli saaden vasta seuraavana vuonna seurakseen Tour Glide Classicin ja 1983 lepakkokatteisin Electra Gliden.

Shovelikoneisista Tour Glideista 1980 on ehdottomasti eniten valmistettu, seuraavina vuosina määrät putosivat rajusti - 1981 FLT 1636 & FLTC 1157, 1982 FLT 1196 & FLTC 833 sekä 1983 FLT 566 & FLTC 475. Maailma ei yksinkertaisesti ollut valmis futuristisesti muotoillulle pyörälle. Mallin valmistushan lopetettiin välillä kunnes sitä taas myöhemmin ruvettiin tekemään.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Hemuli

Jatkona edelliseen uskoisin että ensimmäisen vuoden suurehko valmistusmäärä kertoo tehtaan optimistisesta suhtautumisesta uuteen kumiripustettuun malliin, seuraavien vuosien raju pudotus taas kertoo huonosta menekistä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Hemuli

Tosta ohjauslukosta... Eikös touringmalleissa ole kiinteä lukko virtalukon yhteydessä? Näin ainakin aikoinaan omassa muutamia vuosia uudemmassa Electrassa. Ei siinä mielestäni ollut jälkikäteen runkoon asennettua lukkoa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

volvo3500

hemuli
oot oikeessa. alussa en ollu varma mallin tyylikkyydestä. aikani kuvia pyöritellessä. oon tullu tulokssen et toi on aika makee. tuskin jaksan venttaa et nään livenä.
on se ainaki erilainen ku entinen rautapää. :) ja lepakkopyörät.
pitää ventata ku pyorä on suomessa. pääsee tutkiin sen ojauslukon.