Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Daytona Bike Week 9.-18.3. 2012

Aloittaja Kokkonen, 12 marraskuu 11, 11:04:12

« edellinen - seuraava »

Kokkonen

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

rodchop

Onkos tuonne kukaan täältä menossa ?
HOG Forever Forever HOG

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 13 marraskuu 11, 12:01:25
Onkos tuonne kukaan täältä menossa ?
Juu, kyllä tarkotus on lähteä. Lähetkö ite?
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

rodchop

Jeps. Tosin tuo alun perin suunniteltu Usa trippi meni uusiks kun tuhlasin rahani shoveliin.
Mutta tuolla Kopterin reissulla oon lähössä.
HOG Forever Forever HOG

jyrggä

Joo, mä lähen ihan omalle retkelle. Tuun kyllä poikkeen bikeweekillä (tai oikeestaan niissä swäpeissä) ainakin ma-pe näillä näkymin.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Antti S.

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 14 marraskuu 11, 07:19:03
Jeps. Tosin tuo alun perin suunniteltu Usa trippi meni uusiks kun tuhlasin rahani shoveliin.
Mutta tuolla Kopterin reissulla oon lähössä.

Mä olen menossa myös Kopterin reissulla tuonne...Vaihteeksi.

Natking

Tarkotus olis taas kavasta, kait siina sivussa kerkee Daytonaan pariks paivaks. Swapit ja etelavaltiot paa asiallisena ohjelmistona.
Just trying to be different (like everyone else)

rodchop

Dodiin rupeis reissu lähenee, onneks kun katsoo ikkunasta ulos ;D
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä vuokraamosta ?
https://www.orlandoharley.com/rentals/rates/
Ajattelin jos ois ottanu 19.3 tuolta pariks vuorokaudeks pyörän alle n.200$ saako jostain halvemmalla ?

Pitäis käydä hakee tutuilta Lakeworth,ista osia joita sinne tilaillu & ehkä samalla Key westissä.
Kuullu vaan että keywest,issä ihan sika kalliit hotlat, jos tietoa niin kiinnostaa, yks yö siellä pitäis kuitenkin viettää että ees jotain järkee.
HOG Forever Forever HOG

flhx

Ei oo tosta Orlandon vuokraamosta kokemusta,eikä sen puoleen muistakaan kun en oo ikinä pyörää täältä Floridasta vuokrannu. Mutta esim Daytonassa oli ainakin viime vuonna Beach Streetillä yks vuokraamo jolla suht edukkaat hinnat kun kävin huumorimielessä kysymässä, tossa vaiheessa Bike Week alkaa olla ohi joten voipi olla Daytonassakin vuokraus edukkaampaa? Tuo paikka löytyy kun tulet Daytona Beachiltä Main Streetiltä mantereen puolelle ja käännyt Beach Streetille vasemmalle, ennen HD-diileriä. En huomannut viikko sitten Daytonassa poiketessani katsoa vieläkö pulju on pystyssä...

Key Westissä tullut poikettua useasti, hotellit ovat suht kalliita ja varsinkin viikonloppuisin tähänkin aikaan tuntuivat olevan melko täynnä.Kannattaa olla paikalla aamupäivällä jos meinaa walk-in tyylillä huoneen löytää. Huomaa sitten että se Florida Keysin läpi ajaminen vie aikaa, ei ole mikään Interstate se tie...Ite olen kyllä aina saanut huoneen KW:sta, viime vuonna tosin varasin etukäteen hotlan koska halusin sen läheltä Duval Streetiä(baarikatua)jotta hotlaan voisi kätevästi kävellä. Suosittelen muuten Durty Harrys baaria Duvalilla, siellä on ainakin viikonloppuisin ollut helkkarin hyvä bändi soittamassa.Durtbacks taisi olla nimi.Rumpalin(mikäli sama vielä) puuhasteluja kannattaa seurata...

Jos haluat suht halvan hotlan niin Days Inn löytyy heti kun ajat Key Westin saarelle,mutta sieltä Duval Streetille jne täytyy mennä taksilla.Tai saa toki kävelläkin,muutama kilsa matkaa.

Edit: ai niin, majotukseen löytyy kätsysti apua mm. IHOP ravinteleista yleensä löytyvillä alennuskuponkilehdillä, hotellien alennuskuponkeja. Noilla saa yleensä jonkin verran alennusta listahinnoista,ei tosin aina eikä kaikki hotlat ees niitä hyväksy. Noita alennuskuponkivihkoja löytyy yleensä ravintoloiden eteisestä,myös joltain huoltsikoilta jne saattaa löytyä.

Edit2: Ibis Bay Resort Key Westissä oli varsin mukava hotla,tosin edelleen taksimatkan päässä Duval Streetistä. Mutta tuolla itellä oli mukava ja siisti huone,näkymä suoraan merelle ja hauskoja eksoottisia lintuja pyöri jaloissa..Viimeksi olin El Patio Motellissa, oli sopivan matkan päässä Duval Streetistä joten yöllä oli helppo hoip..siis kävellä motellille..Lähempänäkin Duvalia on muutama motelli/guesthouse.Google käteen ja valitsemaan.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

flhx

Näytti olleen Daytonassa vielä tuo pyörävuokrausfirma samalla paikalla Beach Streetillä,ajoin just siitä ohi. Midwest Motorcycles oli nimi. Ilmeisesti isompi firma, niiden nettisivujen mukaan kontaktiosoite Minneapolisissa. Kannattanee käydä paikan päällä kysymässä hinnat,nettisivut oli pikasella vilkasulla melko anaalista.

Tuusulan T-Bone

Keysiin on tosiaan varattava yöpyminen, tie on sikäli hidas että päivässä ei oikeen kerkiä. Hieno kylläkin, mm. 11 kilsaa pitkä silta... Perillä ton Harrysin lisäksi kannattaa käydä mm. Hogs Breathissa.

Majoituksen löytämisessä auttaa paikallinen turisti-info, koppi on muutama kilsa ennen Key Westiä. Me stopattiin siihen pari vuotta sitten ja hyvännäköinen naisihminen järkkäs luksushodlan muutamalla puhelinsoitolla. Hotellihuoneisto kolmella parvekkeella, parilla makuuhuoneella, porealtaalla, omalla baarilla sun muulla makso kuussataa taalaa yö. Sen kun jakoi viidellä, niin hyvinkin kohtuuhinta se oli siitä kämpästä. Paikallisittain toki kallis, mutta eihän stadissakaan pääse mihinkään hotelliin alle satasella yö.

Oli sen verran kivaa siellä että oltiin sitte kaks yötä suunnitellun yhden sijasta. Kenties asiaan vaikutti, että tuolloin sattui olemaan Spring Break, joten koko saari oli täynnä hyvännäköisiä juopuneita naisihmisiä... ;D

Prätkänvuokraus näyttää olevan kallistunut, ainakin mitä nettisivuilta äsken kattelin. Vakuutuksineen alle 200 taalalla päivä ei tunnu saavan oikeen mitään. Kannattanee kysellä paikan päällä.

Muoksis: siis Orlandosta Keysiin on jotain 650 kilsaa, ja ellei työnnä jotain Interstatea, niin aikaa saapi varata koko päivän.
Long John Stroker

flhx

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 29 helmikuu 12, 23:02:04
...
Muoksis: siis Orlandosta Keysiin on jotain 650 kilsaa, ja ellei työnnä jotain Interstatea, niin aikaa saapi varata koko päivän.

Saa tuohon melko reilusti aikaa varata, veikkaisin että Orlandosta mennee jotain 7-8 tuntia Interstateakin ajaen. Ja esim.US1 on välillä aika hidasta ajaa kun on liikennevaloja ja varsinkin Miamin läpi ajoon saa varata aikaa.A1A vielä hitaampaa.. Tosin Key Westiin nyt kannattaa mennä jo aamupäivällä,itse ollut yleensä yötä esim. jossain Homesteadin kohdalla jolloin pääsee heti aamusta ajamaan Keysin saariryhmän läpi. Ehtii katselemaan maisemiakin ja silti on ajoissa Key Westissä.

Natking

Huomakkaa etta AMCA/Eustiksen swappi on jakaantunut kahteen paikkaan. Eustiksessa on joku uusi jarjestaja, ja muutamia vanhoja swappaajia on ainakin ilmottanut etta he menevat sinne, ja virallinen AMCA swappi on New Smyrnassa.
Just trying to be different (like everyone else)

Roadrunner

Lainaus käyttäjältä: Natking - 04 maaliskuu 12, 16:50:07
Huomakkaa etta AMCA/Eustiksen swappi on jakaantunut kahteen paikkaan. Eustiksessa on joku uusi jarjestaja, ja muutamia vanhoja swappaajia on ainakin ilmottanut etta he menevat sinne, ja virallinen AMCA swappi on New Smyrnassa.

Olisko tuosta New Smyrnan Swapista tarkempaa osoitetta?

erakko

Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.