Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Lätyt Suomessa

Aloittaja patu, 07 lokakuu 11, 18:01:41

« edellinen - seuraava »

Erppa

hdkaide

yritetään lisätä pikkasen suomen lättäpää kantaa. sain hankittua 1929 750 DL projektin. sellainen pysty laturi "kolme pyttynen" malli. pikkasen olis vielä matkaa tien päälle :)

erakko

^ oleks runkoa & tankkia löytänyt jo?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

hdkaide

ei ole vielä löytyny, mutta monessa paikassa on kysely päällä. ja vastauksiakin on tullu. että jos tuuri käy niin saattaa jotain löytyäkkin. osia tuntuu olevan maailmalla, mutta ihmiset tarkistavat ensin omat tarpeensa. ihan ymmärrettävää, kun ei noita kaikkia osia kuitenkaan uutena valmisteta. yllättävän paljon noihin kuitenkin saa osia uus tuotantona.

Hemuli

Paljonkos rungoissa on eroa DL/WL-mallien välillä? Paughcohan tekee WL-raamia uustuotantona.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

hdkaide

DL:n rungon yläputket on ainaskin hiukan pidemmät ja lähempänä toisiaan. että DL:n tankki ei luultavasti käy WL:n runkoon. moottorin ja laatikon kiinikkeistä ei ole varmuutta. WL:n runkoja saa uutena täydellisinä valukappaleilla, amerkasta ja joiltakin euroopan sivuilta. pauchon rungossa ei taida olla ainuttakaan valupalaa. taitaa meikäläisessä olla pikkasen pussihousun vikaa :)           ps. moottori kuulema käy wla:n runkoon. helpottaa pikkasen rungon hankkimista :)       

Hemuli

No niinpäs näkyy, en ollut tutkinut noita herra Paugh:n runkoja sen tarkemmin.

Hemuli

Yks lisää, tällä kertaa tehtaan hotrodi -56 KHK - suoraan Arizonan helteestä...

jyrggä

Nothing beats cubic inches...  except turbo!

flhx

On tuo K-malli vain todella hienon näköinen pata, ei voi muuta sanoa. Ja tässäkin odottelen todella mielenkiinnolla lopputulosta, vihjeitä on jo tullut...
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Kiwi

Saiski ton koon tuolta tallista jo pihalle, pääsis ajeleen ja ehkä jo miettiin et lähtiskö joutsaan...

Melko erikoisen näkönen toi runko, onko arizonassa ollu pakkelia? ;D

Jack

ja kaikki Flatheadit lättäralliin, tiedätte kyllä milloin ja missä.... ;D

ps. merkkiin katsomatta.

- Flat is where it's at -
Flatheads!!!

seppo

On tuo moottori ihan järisyttävän hyvän näköinen. Noissa vanhemmissa sporteissa tuo toisiovedon koppa on.. miten sen nyt sanoisi... Mutta tässä se näyttä ihan mahottoman hienolta. Mielestäni yksi hienoimpia moottoreita mitä hd:n tehtaalta ikinä tullut ulos. Tahtoo!

mcfeber347

Taas yksi lättätää tien päällä  ;D

Jack

Hieno. Kaskisissa nähdään? (olettaen et mä pääsen lähtemään liikenteeseen)
Flatheads!!!