Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Forcevinderiin sukkapäälle

Aloittaja poromarko, 04 syyskuu 11, 12:41:04

« edellinen - seuraava »

poromarko

Buellissa tollanen putsari ja puuttuu se sukka sadesäätä ja kylmälläajoa varten.
Mistähän tällaisia löytyy tähänasti kun kysellyt niin eipä ole tarjolla löytynyt.

Paljonkos tuolla muuten on käytännön vaikutusta ajoon.

Webmaster

No täältähän niitä löytyy:
http://www.useforce.com/mm5/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=UF&Category_Code=U-FS

Ja olen muistaakseni monessakin varaosaraamatussa nähnyt niitä olevan, esim Custom Chrome ja jne.

Eiköhan se vaan ole syystä, jos sataa saavista kaatamalla, ei ihan niin helposti kaikkiea vettä ime kurkkuun. Myös kurakelillä ei tartte sitä putsaria olla joka kerta putsaamassa, vaan jää se rapa siihen sukkaan. Sen sukan putsaaminen on helpompaa.
Kylmällä vesi taas ei kondensoidu ihan niin helposti.
Itse pidin Softailissa aikoinaan miltei kokoajan sukkaa päällä.

filtteri

älä pistä sukkaa pistä lukko päälle.oltiin eilen kiikalassa nauttimassa kuminkärystä niin sillä välin joku rötosherra oli vääntäny mun forcewinderin ruttuun parkkipaikalla.tekotapa viittaa derbi poikaan kun ei ollu jaksanu sitä irti repiä...että tattista vaan.

HileD

En oo ikänä huomannu mitään vaikutusta sukalla tai ilman. Joskus kaatosateessakin ajaneena en oo viittiny topata laittamaan sukkaa ni ei oo mitään erityistä huomannu.
Jarppi tais kiteyttää aika hyvin. Käytät niin ku tuntuu. Lopputuloksella ei suurta eroa.

......hyvä muuten tietää että noita sukkia saa erikseenkin. On tullut joskus sitä mietittyä.

Hemuli

Alunperinhän toi sukka ei ole edes tarkoitettu sateensuojaksi vaan erityisen pölyisissä olosuhteissa käytettäväksi. Kai se vähän vedeltäkin suojaa, ainakin pinta on sileä niin vesi juoksee siitä helpommin pois kuin itse filtteristä.

Itsellä samoja kokemuksia kuin HileD:llä - pitkään tollanen sukka kulki taskussa mukana mutta en kyllä muista sitä pitkään aikaan käyttäneeni. Hyvin on pelittänyt - jopa niin kovassa sateessa että autot on joutuneet vetämään tiensivuun.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Natking

Mulla kans sukka paalla koko ajan. Useempia vetoja stripilla sukan kanssa, etta ilman, enka ole viela huomannut mitaan eroa. Ja tossa ruotsi-tanska-saksa-tanska-norja kierroksella koitin jopa kyylata kulutusta ilman ja kanssa niin ei pysty sanomaan etta jotain eroo olis ollu.
Kait se hyva henkinen tuki on, vahan kuin viegra.
Just trying to be different (like everyone else)