Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Venttiilit ja nokka for dummies

Aloittaja Tuusulan T-Bone, 27 tammikuu 11, 20:54:21

« edellinen - seuraava »

Kiiski

Ei tossa nokassa niin hirveitä nostoja ole se vain näyttää karmeelta, kun on Knucklen nokka. Evossa toi nokka avais venaa sen .750 mut knucklessa vaan .460. Rampit on kyllä tömäkät ja kun on venttiili selällään niin se kyllä näyttäis viihtyvän siellä aika pitkään. Oikein selkäpiitä karmii, kun on niin siistii.
Enkohän mä keksi jotain noille tarroille, yhen vois laittaa ehkä öljytankkiin?

Tuukka

vtu, mä en saanu kun yhen. Mä epäilen, lähetystä on manipuloitu tai sitten jim on knucle miehiä...
C.O.G.

Hemuli

Tossa nähdään kyllä hyvin kuinka vippasuhde vaikuttaa - näen sieluni silmin kuinka nostaja nousee nokkaa pitkin tonne kulmalle, vähän enempi runtua niin saattaa tapahtua hienoinen "hyppäys" heikommilla venajousilla...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiiski

Jep ja kun tähän yhtälöön vielä ynnätään esim. S&S:n suositus että pitäis jättää sisemmät venttiilijouset pois niiden perus jousisetistä ja ajaa pelkillä ulkojousilla Knucklessa. Tosin toi ohje on vanha viime vuosituhannenpuolelta, mutta toisaalta mitään päivitystä siihen ei ole tietääkseni ole tullut?

Tuusulan T-Bone

Tää ei ny kokonaisuudessaan kuulu tänne, mutta ähäkutti, laitan kumminkin, ensin keulimiskuva... :P



Noista tuli ihan kivat (kun hioi ja kiillotti parikymmentä tuntia), kiitti Hemulille vielä kerran jyrsäisystä! :)

Siihen tuli nyt sitten S&S 514 nokka, kiitti Kiiskelle eBay-vinkistä! Makso kaikki 66 euroa himaan tuotuna... mut en saanu yhtään tarraa, saatana. Jossain määrin miehekkäämpi on ton nokan profiili kuin aikaisemman Andrewssin BH-nokan kananmunamuoto...

Sitten siihen tuli S&S rullavipat 1.5 vippasuhteella, nostoa venalla siis .540". Ja kansille täysremppa. Kovat nostajat, ja vipatkin laitoin aika isolla välyksellä, mutta ei tuo pahasti kalkattanut, kun käyntiin äsken potkaisin. Aika räyhäkkäästi tuntuu käyvän. Kukkaro tyhjeni ja vieroitusoireet sen kuin pahenivat... ;D

On kolmaskin ongelma. Ei vuoda öljyä eikä savuta, niin mistä mä tiedän kiertääkö sielä öljy ollenkaan... ;)
Long John Stroker

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 17 maaliskuu 11, 13:47:34
Leineweber + 4 tarraa!!! Repikää siitä.

Kaksi Woodin nokkaa, T-paita ja neljäkymmentäviisi tarraa. Repikää siitä.

Long John Stroker

erakko

Olis odottanu et Woodin tarrat olis ollu isämaallisia tyyliin Stars&stripes.. Kai sit määrä korvaa laadun?  :o :o
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

erakko

Baisleyn vipat tuli. Eikä yhtään tarraa,Pah!  >:( >:(
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Soikkeli

Mihinkäs moottoriin vipulot tuli?
C.O.G. 
Lifemember

erakko

#204
Pannuun.  Päädyin sit hankkii Baisleyt kun tuntuu ettei Sorensen saa aloitettua niiden valmistusta,viimeiset varmaan puoli vuotta meiliin tullu vaik millaisia vastauksia tyyliin kootut selitykset.  :(

Kovasti olis toiveena et nokan mukana tulis sit tarroja!  ;D

Edit:
Enhän mä oo muistanu ollenkaa kertoa teille et nokan mukana tuli 2 tarraa!  ;D ;D
Jim on ehkä sittenki vähä pannu-mies!
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.