Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Rakas joulupukki...

Aloittaja Hemuli, 13 joulukuu 10, 08:41:27

« edellinen - seuraava »

Hemuli

...en mä paljoa tarvi mutta jos edes tän toisit ;D...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1977-HARLEY-XLCR-CAFE-RACER-NEVER-USED-UNDER-1-MILE-/300502810304?pt=US_motorcycles&hash=item45f75cfec0

AJAMATON XLCR :o - mistä näitä löytyy? Eihän tota uskalla edes työntää konttiin vaan se pitäisi nostaa sinne, tulee muuten kallisarvoisia mailin osia mittariin...

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

flhx

Jumalauta ois hyvä bobberi-aihio! Ton vääntäs jäykkäperäks ja heittäs katteen vittuun, noista orgisputkista sais silpomalla ihan käypäset alukäyrät, tankki roskikseen ja....

No ei sentäs, tuo ois todella hieno laite. Ettei muuten ois sillon aikanaan ihan vaan jäänyt myymättä jossain pienemmällä/syrjäisemmällä  diilerillä(en lukenu myyjän jorinoita), noi kun ei aikoinaan uutena kuitenka ollut mitään kovin haluttuja laitteita.

Tuolla olisi uljas päästellä mutkabaanaa auringonlaskuun.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Raimo-Raato

No niin, pistäkääs kolehti pystyyn ja ostakaa tuo mulle kun samaa vuosimalliakin kuin mie. Ja yhtä hyväkuntoinen kuin mie  ::)
A.K.A. Rambe

Make

Eikö noilla nyt vähän pidempiä matkoja pitäs päästä, vaik onki AMF-aikakauden peli.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

ma^ko

Hieno esinehän tuo on, mut en mä ainakaan tkis tuolla mitään. En omaa mitään halua saada sporsteria koriste esineeksi.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

flhx

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 13 joulukuu 10, 13:29:22
Hieno esinehän tuo on, mut en mä ainakaan tkis tuolla mitään. En omaa mitään halua saada sporsteria koriste esineeksi.

Koriste esineeksi?? Ei helvetti, ajoonhan noi on tarkotettu. Itellä jos olis lompakossa muutakin kun vanhentuneita ehkäisyvälineitä niin ostasin tollasen ja eikun baanalle. En tommosta ny mihkään takan reunukselle laittas, oishan se hienoo päästä sisäänajaa 30 vuotta vanhaa moottoripyörää.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: flhx - 13 joulukuu 10, 13:48:44
Koriste esineeksi?? Ei helvetti, ajoonhan noi on tarkotettu. Itellä jos olis lompakossa muutakin kun vanhentuneita ehkäisyvälineitä niin ostasin tollasen ja eikun baanalle. En tommosta ny mihkään takan reunukselle laittas, oishan se hienoo päästä sisäänajaa 30 vuotta vanhaa moottoripyörää.

En mä halua tollasella ajaa, enkä haluais ajaa esineellä joka on säilynyt käyttämättömänä 33vuotta. Toisekseen toi vois persaatteessa olla mielenkiintoinen rekisteröitäväkin, uusi muttei varmasti täytä uuden ajoneuvon pykäliä... Eli en keksisi tuolle juurikaan mitään käyttöä.

eeko

Helpolla museorekkariin, menisköhän?  :o
-eeko

streamliner

Hyvä että menee kiertoon, mutta osa yrittää viedä romut hautaan. Jos haluaa pierrä tuopillisen verta, niin kannattaa lukea tämä viestiketju nessupaketin kanssa. Hoarder tarkoittaa romunkeräjää ja tässä tapauksessa (siellä on useita) sieltä pahimmasta/parhaimmasta päästä.

Mites olis lähes iskemätön knuckle? Näyttäs toi inkkarikin uuden karhealta. Kuvat ei ole mistään museosta, vaan salaisesta lokaatiosta, jonkun äärimmäisen mustasukkaisen papan varastosta, joka ei myy edes niitä alkuperäispakkauksissa olevia inkkarin mäntiä. Seinät täynnään "jousikeuloja" jne.

ma^ko

Ton rystyn tahi inkkarin vois joulupukki kyl tuoda mulle... vaikka molemmat. Saakoon Hemuli sen säikeen avaus sportyn, mulle noist jompikumpi tajhi molempi, kiitosh.

Kiiski

Mulle Joulupukki vois tuoda ihan uuden Road Kingin ja hermot. Molemmat takuulla. Sit mä myisin sen kingin ja ostasin rahoilla uudet kannet ja sit mä painisin niiden kansien kanssa ja se olis hauskaa kun hermot olis hyvässä hapessa, olispa joulu.

Kiiski 3v.

jyrggä

Ai saatana miten repesin ku luin että PANISIT niiden kansien kanssa!  ;D ;D

p.s  :-*
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Psycholasse

"jonkun äärimmäisen mustasukkaisen papan varastosta, joka ei myy edes niitä alkuperäispakkauksissa olevia inkkarin mäntiä. Seinät täynnään "jousikeuloja" jne. "

Ai stana kun välillä korpee kyseisen herras tyypin edustajat. JOS ja KUN jotain joku tarvii niin pitää vain vittuillakseen mainita että mulla on noita mutta en mie kehtoo myyä, kuhan kerroin et mulla on ja sulla ei. Tietyissä rajoissa ymmärrän meiningin, mutta että pitää vielä vittuilla kaupan päälle.

Lasse 

erakko

Lainaus käyttäjältä: Psycholasse - 13 joulukuu 10, 21:36:49
"jonkun äärimmäisen mustasukkaisen papan varastosta, joka ei myy edes niitä alkuperäispakkauksissa olevia inkkarin mäntiä. Seinät täynnään "jousikeuloja" jne. "

Ai stana kun välillä korpee kyseisen herras tyypin edustajat. JOS ja KUN jotain joku tarvii niin pitää vain vittuillakseen mainita että mulla on noita mutta en mie kehtoo myyä, kuhan kerroin et mulla on ja sulla ei. Tietyissä rajoissa ymmärrän meiningin, mutta että pitää vielä vittuilla kaupan päälle.

Lasse 

Jokaisessa meissä asuu pieni pussihousu,moni ei vaan ole vielä itse sitä tiedostanut!  ;D ;D
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Kiiski

Kannoin sitten kuusen sisään.