Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

4 speed pääakseli

Aloittaja peacemakermichael, 05 huhtikuu 23, 19:50:22

« edellinen - seuraava »

peacemakermichael

Pöydällä -84 lehmänläjä uutta pääakselia vaille. Andrewsin ja jonku Taiwaallisen hintaero aika huomattava, mutta entä laatuero? En viitsisi tehä sinne päin vaan kerralla kuntoon, ettei tarvi taas ensi talvena pärvööttää lootaa kuoriutuvan pääakselin vuoksi. Millaisia kokemuksia?
'65 pan, '70 xlch

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

peacemakermichael

Kovin on kallis tuokin, tosin tuossa nyt päivitetty neulalaakeri ja nelosen ratas kuuluu kauppaan. Hmm, sä olit T-bone vissiin näitä useamman pistelly ilman kestävyysongelmia? Ei taida muut kauppiaat tuota myydä ku W&W
'65 pan, '70 xlch

Tuusulan T-Bone

Juu olen laittanu ton paketin melkein joka lootaan, jonka oon rakentanut.

Aika usein nelosen rataskin on vaihtokuosissa. Toi paketti maksaa suurinpiirtein saman kuin Andrewsin akseli, nelosratas ja uus hela rattaaseen. Siinä mielessä ei kallis.

Kiinanakseleilla en oo tehny vissiin yhtään askia, joten en osaa niistä sanoa mitään.
Long John Stroker

peacemakermichael

Joo, mä en oo edes vielä mittaillut nelosen ratasta mutta pääakseli on ihan selvää kauraa, sen tietää mittaamattakin. Taidan tehdä kerrankin järkiratkaisun ja ostaa tuon Carlosin paketin, köyhällä kun ei oo varaa ostaa halpaa ja paskaa. Onpahan sitten tehty kunnolla.
'65 pan, '70 xlch