HD:n motissa ei kovin montaa liukulaakeria oo. Ja kaikki ne koneistetaan mittaan vasta asennuksen jälkeen.
Eli onnistuuko toi myös sellaisiin kohteisiin? On meinaa aika pieniä reikiä. Vanhoissa moteissa veivin helat, nokan ulompi laakeri, kampuran pinionitapin pään hela sekä ohjurit. TC:ssä vielä vähemmän.
Vailla kunnollista kokemusta, mun mielipide on, että hifistelyä mistä ei välttämättä oo paljonkaan hyötyä, mutta ei varmaan haittaakaan. Jos evon motilla ajaa 100k-200k riippuen ajotavasta, luulen, ettei siitä pitkäikäisempää tuu noilla pinnotteilla.
Mutta voin kyllä olla väärässäkin.
Ainut kokemus on näistä teflonpinnotetuista männähelmoista, mikä ei tietenkään on keraaminenpinnoitus.
Sen hyöty näyttää olevan ostovaiheessa. Kivan näköisiä hypistellä.
Sanoisin että hyvillä öljyillä ja aktiivisella vaihdolla on enemmän merkitystä.
Pakoputkien pinnoituksesta on kokemusta. Paska irtoo hyvin.