Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

raatis tarvii auton akun käynnistymiseen.

Aloittaja hazzinen, 05 huhtikuu 21, 14:44:45

« edellinen - seuraava »

Merimies-Toni

Tossa oli emännän sporassa vähän saman kaltaista ropleemaa, paitsi että paheni vielä lämmetessään.  Syyksi paljastui haljennut tulpan posliini.  En olisi ikinä uskonut että yksi tulppa sotkee koko sytkän eikä käy edes yhdellä pytyllä, mutta näin kävi. Tallista jotkut Jeesuksen aikaiset vanhat kynttilät tilalle ja pelas niinkuin ei olisi ikinä rikki ollutkaan.
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Merimies-Toni

Hyvinhän se starttia pyöritti, mut samanlailla paukutti putkeen ja kaasarikin vuoron perään
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Merimies-Toni

Se ero tos oli et kuumana laukka loppui kokonaan, mut aika helppo koittaa toisilla kynttilöillä
Pikkuvikoja, heleppo korjata

hazzinen

vaihoin puolan, ei edelleenkään lähe kertalaakista. tarttoittaa ja reilusti kunnes törähtää ettei mitiä. en oo ny koittanu auton akkua rinnalle.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

hazzinen

täytyypä huomenna laittaa suora piuha akulta puolalle. jos kajahtaa kerralla käymään nii sittenhää se on johdot syrhämällään jostain...
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

hazzinen

kertalaakista käymään kun laitoin akulta piuhan puolalle. piuhat on siis syrhämällään. onhaa tossa tietty sammutuskatkaisija vielä välissään mikä voi tietty olla matkansa päässä. mutta kuitennii vika on viimein löydetty.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

hazzinen

laitoin virran puolalle virtalukon kautta, eipä piru taaskaan käynnisty. suoraan kun johdon laittaa akulle nii sitten lähti. mystistä paskaa on.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

013

Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

KariFS

Lainaus käyttäjältä: 013 - 04 elokuu 21, 20:23:19
no onko se lukko sitten romu?

Se taikka ne piuhat joita pitkin sähkön pitäisi puolelle kulkea. Voi olla huono liitoskin lukon takana. Mutta itse lukko on varmaan pääepäilty, ei olisi eka kerta kun kulunut virtalukko tekee jännitehäviöitä. Onhan niitä joskus sulanut ja jopa palanutkin kasvaneen vastuksen takia.
1983 Harley Davidson XLS1000 Roadster
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

Ei oppinut olutta ojaan kaada.

hazzinen

virtalukko on uusi kiinalainen. täytyy nuita piuhoja kahtoo ja onhaa siinä vielä välissä se hiijen hyvä ikivanha harrikan genuiini automaattisulake. ;D
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

KariFS

Lukon vian saa selville helposti kun liittää tulevan ja menevän yhteen lukon ohitse. Jos se on kunnossa niin hyppylanka akulta lukon tulevaan, ja jos se ei auta niin vika on lukolta puolaan menevässä systeemissä. Tappokytkin varmaan on katsottu kanssa että on a) oikeassa asennossa  ;D ja b) kunnossa?
1983 Harley Davidson XLS1000 Roadster
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

Ei oppinut olutta ojaan kaada.

hazzinen

nonii solis kesä alullaan ja viime talvena raavin alkuperäset johtohässäkät hiiteen ja tein mahollisimman pelkistetyt sähköt. Myös laturin kehältä lähti magneetit irti ja sorvasi staattorin valmiiksi. No nyt on tilalla uusi rosterilla magneetit suojattu laturin kehä sekä uusi staattorikäämi ja lataus pelaa komiasti. Sitten palataan tähän käynnistymisrituaaliin, startilla joutuu useemman kerran pyöräyttää konetta kunnes lähtee käyntiin, mutta jonkun hetken kuluttua ihan kuin kadottaisi sytkän täysin. Heti jos koittaa uudelleen käyntiin nii ei lupaakkaan, vaan jos malttaa hetken olla starttaamatta nii laukasee putkeen ja sen jälkeen käyntiin kuin palmupuusta. No sitten liikkeelle lähtö, saattaa kerran tai kaksi sammua, mutta taas hetken odottaa nii poksauttaa putkeen ja taas voi käynnistää moottorin. Sen jälkeen pelaa kyllä vaikka maaliman tappiin. vahva usko on että sähkön puolelta sätii vaan ei oo vielä selvinny vika. Kaikki muu on jo vaihdettu, paitsi orkkis sytkä.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia