Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

evolaisen kytkimen purku ongelma

Aloittaja marko69, 07 marraskuu 19, 21:34:37

« edellinen - seuraava »

marko69

1995 softis kyseessä ja pytyt on purettuna paikoiltaan, no nyt ei spoketin eikä kytkimen kiinnityspultti suostu aukeamaan eli hyviä neuvoja kaivataan.

Uskaltaako ensiövedon rattaiden väliin laittaa mitään jos saisi pyörimisen stopattua ettei hampaat mene piloille?

Onko kellään antaa mittoja ns. clutch bar työkalun tekemiseksi ja mistä materiaalista kannattaa tehdä?

Kytkimen kiinnityspulttihan aukeaa clockwiseeli myötäpäivään, uskaltaako antaa lämpöä jos vaikka lukkoliimat antaisi periksi, ei ole ilmeisesti ikinä avattu...

Tuusulan T-Bone

Kytkimen kiinnityspulttia saa tohottaa joskus melkeen punaseks asti ennen kuin suostuu aukeamaan. Meinasi viimeksi usko loppua kun availin...
Long John Stroker

marko69

Ok ja ei kytkimen levyt kärsi mitenkään

Jonev

Hyvin iskevällä pulttipyssyllä on itellä viimeiset auennut, vaikka ensin kaikki isolla jatkovarrella vääntämiset kokeiltiin. Tuhoakin on kiilavirityksillä saatu aikaan. Lukkoliiman pehmentämiseen on riittänyt hyvä kuumailmapuhallin. Kiinniruostuminen sitten erikseen. Jos ei aukea niin ota yhteyttä eihän tässä kaukana olla.
T.Jone

JSmedby

Lainaus käyttäjältä: marko69 - 07 marraskuu 19, 21:34:37
1995 softis kyseessä ja pytyt on purettuna paikoiltaan, no nyt ei spoketin eikä kytkimen kiinnityspultti suostu aukeamaan eli hyviä neuvoja kaivataan.

Uskaltaako ensiövedon rattaiden väliin laittaa mitään jos saisi pyörimisen stopattua ettei hampaat mene piloille?

Onko kellään antaa mittoja ns. clutch bar työkalun tekemiseksi ja mistä materiaalista kannattaa tehdä?

Kytkimen kiinnityspulttihan aukeaa clockwiseeli myötäpäivään, uskaltaako antaa lämpöä jos vaikka lukkoliimat antaisi periksi, ei ole ilmeisesti ikinä avattu...

Minä olen käyttänyt ihan (painekyllästettyä) puukalikkaa enskan ketjun/rattaiden välissä asennettuna viistoon niin, että se kiilautuu kummassakin päässä rattaan ja ketjun väliin. Tuo viritys tuskin rikkoo hampaita vaikka mitä tekisi.

Kytkinpään muttereiden avaamisessa koputtelua, kärsivällisyyttä ja iso moska.., ellei siis jatkovarren kanssa suostu avautumaan.

marko69