Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

85 Rautapään kampiakselin laakeri

Aloittaja okassu, 23 tammikuu 10, 15:41:16

« edellinen - seuraava »

okassu

85 rautapäässä on kampiakselin oikeella puolella(siis nokkien puolella) Torrington aj48045 laakeri jota ei laakeri kauppias puhelimessa ainakaan tuntenut arveli että HD on teettänyt laakerin Torringtonilla,onko tietoo mikä on ko laakerin oem varaosa nro ja käykö joku STD normilaakeri ko laakerin tilalle ?
Toinen asia on sitten toi Bikeline online shopin kohtalo onko tietoo onko firma nurin vai mikä lie kun "tekniset"ongelmat viikko tolkulla pitää kauppaa kiinni .

Kokkonen

Storehousen kataloogi antaa 77 - 86 XL pinionin laakeri kitille OEM numeron 24648-77.
Muihin kysymyksiisi en osaa vastata.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

xlh82

24648-77 Right Crankcase Pinion Shaft bearing 1977 â€" 1986 (EV) Torrington Bearing HJ202816

ps. mulla löytyis tollanen ylimääränen hyllys.

Hemuli

Onneksi olkoon, tuo kyseinen laakeri maksaa aivan vitusti. Ostopaikasta riippuen 70-120 euroa. Jouduin moisen ostamaan omaan -86 evosporttiini - ensimmäisen vuoden evossa kun on vielä puoliksi rautapään alakerta. Ja kyllä syletti.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

okassu

Juu kiitos tuolla oem numerolla alko tietoo löytyyn  ;D  xlh82 löysi omeisesti saman sivun aiemmin kuin minä eli http://xlforum.net/vbportal/forums/showthread.php?t=543973 tuolta löytyy pitkälista oem laakerinumeroista ja korvaavista numeroista.

Kiitos kitos Hemuli .....no maanantaina se selviää mikä on tilanne kun menen laakerikauppaan ;)

Hemuli

Ai niin, sisäskooli ei sitten yleensä kuulu hintaan. Ja jos se menee vaihtoon niin se on koneistamokeikka, se pitää hioa oikeaan kokoon.

okassu

Tossa lopunajan mallissa näyttää olevan ilman racea eli laakeripinta on suoraan pinionin akselissa ja se on ihan ok  8)

Hemuli

Ei kyllä pitäis olla kun kasikutosessakin on vielä irtoskooli. Sitä ei muistaakseni oikein näy kuvissa mutta luettelot kyllä tuntee. Mulla oli siitä hävinnyt pinta puolelta matkaa ja meni vaihtoon, on kuulemma vielä vittumainen hioa kun koneella ei oikein pääse tarpeeksi lähelle limppua.

-Teme-

Itse en tunne ko. härpätintä, mutta intterwebin uumenista osui seuraava tieto
LainaaHarley Sportster Pinion Bearings & Race Engine
Part# 24648-77 Bearing & 24009-77 Race
Fits: Harley Sportster 1000cc 1977 - 1984
löytyy ebaysta

okassu

Joo ei tuossa ole irtokoolia  :) ja sen verran tiedän että se on ihan viimesiä 85 mallisia kun siinä on nokilla se öljysuihku putki (Clymerin manuaalin mukaan putket on late 85 versioissa).

okassu

Joo Kiitos Xlh82 Torringtonin laakeri on tuossa pöydällä,mutta olisi vastaavan laakerin saanut INA merkkisenä 34â,¬ hintaan Ouluun tilaamalla.
Eli:oem 24648-77=Torrington aj48045 tai Torrington HJ202816 tai INA NCS-2016 tai McGill MR-20-N tai RBC SJ7234  ;D

xlh82

Hjuva että tuli perille.

Kyllä amerikkaisesta laadusta kannattaa se euron ero maksaa ;)